זה יכול להיות מאוד מתסכל להשקיע מאמץ ולא מעט כסף בקידום האתר, ולעיתים, לא לראות תוצאות במשך חודשים. אין לי ספק שבעזרת שימוש בנתונים אפשר לייעל את תהליך קידום האתר ולקבל תוצאות מהר יותר, אבל מה שלא
איפה הגולשים שלי נוטשים?!
אם אתם שואלים עצמכם את השאלה הזו אני מניח שיש לכם פעילות דיגיטלית שמציעה למכירה מוצרים או שירותים שונים. כדי לענות על השאלה הזו צריך לעשות צעד אחורה, להסתכל על התמונה הגדולה. כלומר, איפה בתהליך השלם
מהי הנוסחא לחנות דיגיטלית מצליחה?
יש לך חנות דיגיטלית שעובדת. אתה משווק אותה מתוך הידע וההכרות שלך עם השוק, הלקוחות באים וזה עובד. אבל אז מגיע היום שבו אתה מרגיש שאתה לא יודע לאן הכסף שיוצא על שיווק ופרסום הולך.
צעדים ראשונים בפרסום חנות אינטרנטית מצליחה
זה שהעולם הדיגיטלי ממשיך לדהור קדימה ושהאינטרנט הוא מנוע ליצירת והגדלת הכנסה זה Old News. רבים כבר שם גולשים על הגל וקוצרים את הפירות אבל יש לא מעט עסקים בדרך כלל קטנים יותר (אבל לא רק) שעושים את
מה זה פרוטוקל מדידה ואיך זה יביא לך יותר מכירות?
פרוטוקל מדידה זו דרך לשלוח נתונים לגוגל אנליטיקס מכל מקום בפורמט אחיד. אם אתם מנהלים פעילות דיגיטלית ורוצים לקבל נתונים מדוייקים או שכחלק מתהליך המכירה היא טלפוניות או בקופה רושמת, הפוסט הזה מאוד
- « Previous Page
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 25
- Next Page »