כחלק מקביעת אסטרטגיה דיגיטלית טובה ויעילה לקבלת החלטות איך לפעול באינטרנט חשוב להיות עם יד על הדופק, ולהסתכל מה קורה בשוק. במאמר זה נסקור כלים סטטיסטיים שמאפשרים לבחון את הפעילות / תחרות בשוק.
5 קודים של יוניברסל אנליטיקס שישדרגו את הנתונים שלכם
הטמעתם את קוד הבסיסי של גוגל אנליטיקס, הנתונים נאספים ואתם צופים בדו"חות השונים, אך האם זה אומר שהמעקב אחר התנהגות הגולשים באתר שלכם שלם וכולל את כל המידע שאתם צריכים? ממש לא. הקוד הבסיסי של גוגל
5 נתונים הכי חשובים בגוגל אנליטיקס – נבחרת הכוכבים של נתן
אם גם אתה נכנס לגוגל אנליטיקס וממשיך לבהות בדוחות היפים שהתוכנה הזו מציגה, וממש לא מצליח לתרגם את כל זה לתובנות או מסקנות שאפשר "ללכת איתן למכולת", אז המאמר הבא הוא בהחלט בשבילך!
מעקב אחר מסחר אלקטרוני, הדור הבא – Enhanced Ecommerce
גוגל אנליטיקס עולה שלב ביכולות שהיא מציעה למעקב אחר נתוני מסחר אלקטרוני, ומציגה את ה-Enhanced Ecommerce - הדור הבא של המסחר האלקטרוני.
האם אתה מרוויח מהפרסום שלך באינטרנט?
במאמר הבא אני רוצה להראות לכם איך באופן מתמיד אנו יכולים לשפר את הפעילות שלנו בדיגיטל כדי להמשיך ולקלב יותר תוצאות, פניות ומכירות.
- « Previous Page
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 25
- Next Page »