שיפור יחסי המרה
ווב אנליסט
אם הארגון שלך משקיע בפרסום ושיווק אונליין ואתה לא משתמש בצורה נכונה בדטא (נתונים) שלך – אתה מפסיד כסף.
אני לא סתם אומר את זה. ראיתי את זה קורה בעשרות חברות וארגונים שליוויתי.
כתבתי “משתמש בנתונים בצורה חכמה”. מה זה בעצם אומר?
הרי אני בטוח שבתור מנהל השיווק, הדיגיטל או אפילו בעל החברה, אתה מסתכל כל הזמן על נתונים.
אתה וודאי מקבל דוחות ודיווחים מחברת הפרסום וספקים אחרים, אני מאמין שאתה גם משתמש בגוגל אנליטיקס או תוכנה דומה.
אבל אם אתה לא מצליח להפיק מהנתונים האלה מסקנות שמאפשרות לך להגדיל את אחוזי ההמרה, ליצור שיפור קבוע, להגיע ליעדי המכירות שלך ולמקסם את ההשקעה בדיגיטל – אני מאמין שיש “זהב” בדטא שלך שאתה לא מנצל.
אני רוצה לעזור לך “לכרות” את הזהב הזה.
למה אתה צריך ווב אנליסט?
- כי ווב אנליסט זה האדם שמחפש באופן קבוע את ה"זהב" בנתונים של הפעילות הדיגיטלית שלך ומגיש לך אותו בצורה שאתה יכול להשתמש בו ולקצור את הפירות.
- המטרה של ווב אנליסט היא לעזור לך למקסם את ההשקעה ולהגיע ליעדים. הוא אינו תלוי ואין לו אינטרס שתגדיל את תקציב הפרסום, הוא אינו חושש שתגלה שהעבודה שהוא עושה לא מספיק טובה.
- כדי לעבוד בשיטתיות. ברגע שיש מעקב על כל מהלך שנעשה בדיגיטל, אפשר להתקדם ולהגיע ליעדים בצורה שיטתית ועקבית.
- כדי לעבוד ביעילות ואחדות. כשכל גורם בארגון מושך את העגלה לכיוון אחר, העגלה נשארת במקומה. ריכוז של נתונים במקום אחד מאפשרת לכל הגורמים לראות את המצב האמיתי ולהיות מתואמים ולהתקדם ביחד לעבר המטרה המשותפת.
- כדי שתוכל להוביל מהלכים ביתר קלות. בתור מנהל השיווק או הדיגיטל, וודאי יש לך רעיונות ומהלכים שאתה רוצה ליזום אך לעתים קשה לשכנע את שאר הגורמים שמהלך כזה הוא כדאי. כשיש לך גיבוי של נתונים ומספרים תוכל לרתום את כל הגורמים ביתר קלות.
- כדי להבין את הלקוחות ו/או המשתמשים שלך טוב יותר ולדעת מה להציע להם ומתי.
- ווב אנליסט זה מישהו שנמצא כל הזמן עם האצבע על הדופק כדי שלא תצטרך לחכות לסיום שנה או סיום מהלך כשלהו כדי להבין אם זה עבד או לא. אתה תקבל התראה וניתוח על כל דבר שלא עובד בהקדם האפשרי כדי שאפשר יהיה לתקן בזמן.
איך זה עובד ומה תקבל בפועל:
-
הטמעת המעקב ובניית מערך הבקרה בגוגל אנליטיקס ותוכנות נוספות על פי הצורך:
חיבור כל הנתונים מערוצי הפרסום והשיווק השונים
בדיקת תקינות הנתונים
בניית לוחות בקרה וניהול בהתאמה לארגון שלך
הטמעה של כלי עזר נוספים על פי הורך - מעקב אחר טלפונים, תנועת עכבר, טפסים וכו' - קביעת יעדים ל 6/12 חודשים הקרובים בהתאם למצב הקיים והמטרות של החברה
- ניתוח מקיף על בסיס חודשי של כל הפעילות, כולל מסקנות והצעות לביצוע שיפורים בהתאם ליעדים שנקבעו
- שיחת סטטוס שבועית - שיחת מצב על מנת לבדוק איפה עומדים מבחינת התקדמות ומעקב שוטף אחר ביצועים
- מחקר וטסטינג על פי היעדים והצורך
- מעקב קבוע והתראה במקרים של חריגות
- תמיכה מול ספקים - עבודה שוטפת מול הגורמים והספקים השונים ועזרה בביצוע השינויים והשיפורים בהתאם לנתונים ויעדים
ווב אנליסט יכול לעזור לארגון שלך?
בוא נדבר!
לחץ כאן, מלא את הטופס ואחזור אליך בהקדם
שאלות נפוצות
-
האם, כדי לקבל תועלת מהנתונים אני חייב ווב אנליסט ?
לא. חלק מהלקוחות שלי, אחרי שעבדו איתי תקופה (בדרך כלל חצי שנה - שנה) הבינו איך להשתמש בנתונים כדי להפיק מהם תועלת והמשיכו לעשות זאת ללא ליווי קבוע של ווב אנליסט. לעתים הם נעזרים בי נקודתית על פי הצורך. -
אני צריך לסדר רק בעיה טכנית, אין לי צורך בליווי. האם תוכל לעזור לי?
כן. אני נותן גם פתרונות טכניים לפי הצורך. אני יכול לבנות עבורך את מרכז הבקרה והניהול ולוודא שהנתונים תקינים. -
האם השירות הזה מתאים לארגון שלי?
ההשקעה בווב אנליסט כדאית למי שיכול למנף את המידע ולקבל באמצעותו פי כמה וכמה מעלות השירות.
לכן, אם הארגון שלך משקיע מעל 10,000 ש"ח בפרסום ושיווק אונליין, מעסיק ספקים או עובדים בתחום, יש בארגון מי שאחראי על הפעילות הזו ויכול ליישם את השינויים והשיפורים הדרושים - שירות של ווב אנליסט בהחלט מומלץ עבור הארגון שלך.
מעבר לזה, מוזמן ליצור איתי קשר כדי להתייעץ ולבדוק אם אכן זהו שירות שמתאים לארגון.