זה נכון שמספר הפניות נמוך, אבל אתה לא יודע כמה טלפונים הפרסום מביא בנוסף לטפסים! וחוץ מזה, יש גולשים שמגיעים בהמשך מערוצים אחרים… לא פעם הייתי עד לוויכוחים בין לקוח לבין מנהל קמפיינים לגבי התועלת
הדוח הכי חשוב שיש בגוגל אנליטיקס או לוחות מנהלים שלי
לרוב העסקים יש את הנתונים שאני הולך לדבר עליהם במאמר הזה, אבל הם מפוזרים במערכות שונות ולא ניתן לחבר אותם ולאסוף אותם לדוח אחד (לוח מנהלים). כדי שבעזרת הדוח הפשוט הזה בעל עסק, מנהל השיווק או הדיגיטל
כל מה שאתה צריך לדעת על מעקב והתקנה של גוגל אנליטיקס באתר
אחד אומר כך ואחד אומר אחרת, המתכנת לא יודע מה צריך להתקין, איש הפרסום טוען שצריך "לסדר את האנליטיקס כי הנתונים לא נכונים" ואתה בסה"כ רוצה להיות מסוגל להחליט אם הכסף והזמן שאתה משקיע באתר שלך, בשיווק
אל תריץ קמפיין ללקוח לפני שווידאת שהנתונים תקינים!
ב-90% מהאתרים יש שגיאות בהגדרת גוגל אנליטיקס שלא מאפשרות לקבל נתונים מהימנים וכתוצאה מכך, מונעות מבעלי האתר או המשווקים לייעל את עבודת השיווק או בכלל להבין את תוצאות הפעילות. במאמר הזה אני רוצה לתת
בעל חנות אונליין – עצור! תפסיק לבזבז כסף על פרסום בלי לדעת בדיוק מה זה נותן לך
לא תוכל לשווק חכם בלי נתונים מהימנים כל תחום וכל עסק הוא שונה ומה שעובד בשביל אחד לאו דווקא יעבוד בשביל אחר ולכן כל אחד ואחד חייב למדוד באופן עצמאי כדי להיות מסוגל להבין מה מתוך המאמצים
- « Previous Page
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 25
- Next Page »