אם הייתם רגילים למשוך המרות מתוך האנליטיקס לגוגל אדס, שימו לב: באנליטיקס 4 זה עלול לגרום לאי דיוק בנתונים המופיעים באנליטיקס ואף לפגוע בבצועי הקמפיינים
איך להגדיר נכון המרות באנליטיקס 4
גוגל הבטיחו לנו שאנליטיקס 4 יהיה יותר פשוט וידידותי למשתמש הממוצע. האם כך הדבר? הדעות חלוקות. בכל מקרה, מי שהיה רגיל להשתמש באופן קבוע באנליטיקס יוניברסל מתקשה להתסגל לגרסה החדשה, במיוחד
האם אטריביושן זה בזבוז זמן?
לאחרונה קראתי מייל של איש פרסום עם המון נסיון שטען ש"אטריביושן זה חארטה" ולנסות לייחס המרות למקור כזה או אחר זה בזבוז זמן. האמנם? לא יכולנו שלא להרים את הכפפה ולהתייחס לנושא. הבעיה היא
עוברים לאנליטיקס 4
הדד ליין (יולי 23) מתקרב בצעדי ענק וכל מי שעובד עם אנליטיקס מבין שאין ברירה אלא להכיר את הכלי החדש מבית היוצר של גוגל - GA4 או אנליטיקס 4. במאמר הזה ריכזנו עבורכם מידע חשוב לגבי המעבר. אחת המטרות שלנו
מפחדים להגדיל תקציב פרסום ולהפסיד כסף? הסרטון הזה בשבילכם!
אם תגדילו פי 2 את תקציב הפרסום שלכם, האם תקבלו פי 2 תוצאות? אתם כנראה יודעים שזה לא המצב. אחרת, כבר הייתם מגדילים את תקציב הפרסום עוד ועוד ומגדילים את כמות הלקוחות והרכישות בכיף. לא רק שתוספת של תקציב
- 1
- 2
- 3
- …
- 25
- Next Page »