זה לא סוד שהשינוי האחרון שנעשה בצורת הדירוג של האתרים על ידי גוגל הוא האלמנט "פעילות הגולשים באתר". לאחר היסטוריה של שינויים בדירוג מדירוג של קישורים לכמות התוכן - הדבר הבא שגוגל מכוונים אליו זה
מה עבר על האתר הזה עד עכשיו? כלים פשוטים לבדיקה על ידי גוגל אנאליטיקס
הרבה פעמים מקדמי אתרים או אפילו הלקוחות עצמם ממעיטים בערך הזה, שנקרא היסטוריה ולא תמיד משתפים את המקדם או מפרסם האתר בכל הנעשה עד כה באתר. אני לא מתכוון דווקא להצלחות אלא למה שיותר חשוב, השגיאות שכבר
מה זה Bounce Rate ( אחוז נטישה )?
רק בארץ ישראל מושג כל כך פשוט וברור יכול לגרום לכל כך הרבה בילבול ואי הבנה. בפשטות זהו אחוז הגולשים שחושבים שמה שהם ראו כשהגיעו לדף כלשהו הוא אפילו לא קרוב למה שחיפשו, או במילים אחרות: "זה לא זה!"
חושב שהאתר שלך לא עובד? יכול להיות שאתה טועה!
האם קבלת פניות וביצוע מכירות הם המדד היחיד המצביע על הצלחת האתר? התשובה היא: לא. לא 100% הגולשים באינטרנט גולשים על מנת ליצור קשר או לקנות משהו. ככל הנראה האחוז שכן מעוניין בזה הוא נמוך מאוד.
- « Previous Page
- 1
- …
- 23
- 24
- 25