logo-white

הגדרת מעקב ואנליטיקס

landing-photo-header

כדי לגדול ולהשיג את היעד הבא במכירות, הכנסות ולקוחות, אתם לא צריכים ספקים שתוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות. אתם צריכים דטא ונתונים שיאפשרו לכם להיות בשליטה ולייצר יחד עם הצוות שלכם את התוצאות הטובות ביותר באופן קבוע ושיטתי.

נעים מאוד, אני נתן קריידרמן.
אני והצוות של אנלייזיט נדאג שתקבלו את כל הנתונים החשובים מערוצי הפעילות שלכם אונליין, התנהגות הגולשים באתר ובאפליקציות, ובעזרת לוחות ניהול פשוטים תוכלו לראות תוך דקות גם את התמונה הגדולה והמגמות וגם את הביצועים של כל מהלך ברמה העסקית של הכנסות ורווחים.

"גוגל אנליטיקס זה כלי חובה לכל מי שיש לקחוחות באינטרנט."
אייל גדיש
מנכ"ל Sun Car

מה בדיוק אנחנו מציעים

זה פשוט.
אנחנו נדאג לדיווח מדויק ואמין של כל הפעולות המשמעותיות מתוך האתר, האפליקציות, ערוצי הפרסום הממומן והאורגני של הארגון שלכם לתוך גוגל אנליטיקס.
נבצע את כל ההגדרות הדרושות כדי שתוכלו לראות את הנתונים שאתם צריכים על מנת לקבל שליטה על התקציבים, המשאבים והתוצאות של הפעילות הדיגיטלית.
 
בנוסף, ניצור עבורכם לוחות ניהול בדטא סטודיו (תוכנה שמאפשרת להציג נתונים בצורה ויזואלית ברורה ונוחה יותר) שירכזו את השילובים וההצלבות בדטא כדי לקבל אינסייטים (תובנות) ולעשות סקייל ולהתקדם במהירות.

הנתונים שאתם באמת צריכים

יש המון נתונים שאפשר להסתכל עליהם. אבל ברוב המקרים, ככל שיהיו לכם יותר נתונים כך זה יבלבל אתכם ויהיה קשה יותר להוציא מתוכם מסקנות ולהבין מה בפועל התוצאה של מהלך כזה או אחר.
 
אמנם נוכל לעקוב ולהציג לכם כמעט כל נתון שתרצו לראות, המטרה שלנו היא לזקק את הנתונים החשובים, אלה שיעזרו לכם לקבל החלטות מושכלות ולראות תוצאות.
איך אנחנו יודעים מהם הנתונים החשובים?
מתוך נסיון עבודה מעל 10 שנים עם חברות ועסקים מסוגים וגדלים שונים. 
הנה חלק ממה שתוכלו לראות בדוחות ולוחות הניהול שתקבלו:
זו כמובן רשימה חלקית. לחצו כאן להורדה של הפירוט המלא של הפרמטרים הכלולים במעקב.

נתונים שאפשר לסמוך עליהם

לא תצטרכו יותר לנחש באיזו פלטפורמה הנתונים נכונים ועל מה אפשר לסמוך.
אנחנו עובדים עם מערכות וכלים המתבססים על API ומאפשרים לקבל נתונים מדויקים, גם במערכות החוסמות עוגיות צד ג’ כמו הגרסאות החדשות של IOS.
נוכל לעזור במעבר לדיווח SERVER TO SERVER
ולדווח נתוני המרות לפלטפורמות הפרסום כמו פייסבוק ואחרות
על מנת שתוכלו להמשיך לעשות אופטימיזציה על פי המרות ולפרסם בצורה יעילה וממוקדת.

תהליך העבודה שלנו

לפירוט מלא של לוחות זמנים ותהליך עבודה, מוזמנים להוריד את חוברת השירות כאן.

האם זה מתאים לכם?

"יאני עובד עם חברת פרסום שעושה גם אנליטיקס, האם אני צריך אתכם?"

בעוד חברת הפרסום יכולה להשתמש בנתונים על מנת לשפר ולדייק את פעילות הפרסום, היא לא יכולה (ולא צריכה) להיות אחראית על ה-BI (Business intelligence) ואיסוף הדטא של הארגון.
המטרה של הכלים שתקבלו היא לתת לכם שליטה ובקרה, גם על פעילות של ספקים ואנשי מקצוע שונים כמו חברות פרסום ושיווק. אתם לא רוצים להפקיד בידי חברה חיצונית את כל הידע והדטא של הארגון שלכם. להיפך, אתם רוצים לשמור אותו אצלכם כי הדטא בימנו הוא בעל ערך גבוה מאוד. אתם לא רוצים להישאר בלי נתונים ובלי הידע אם מאיזושהי סיבה תצטרכו להחליף את חברת הפרסום. אנחנו נדאג לתת לכם את הדטא והידע. לא תהיו תלויים לא בנו ולא באף חברה חיצונית אחרת כדי לגשת לידע הזה.

"התקנתי תוסף חינמי שאמור לתת לי את הנתונים. זה לא מספיק?"

יכול להיות שתוסף יאפשר לדווח נתונים לאנליטיקס. גם אנחנו משתמשים בתוספים (תוספים בתשלום כי התוספים החינמיים ). אבל אם אתם רוצים לסמוך על הנתונים שתקבלו, להיות מסוגלים לבקר את הפעילות ולקבל החלטות מושכלות על בסיס הנתונים - צריך קצת יותר מתוסף:
- צריך לבדוק שהנתונים שמתקבלים אכן נכונים ומדויקים
- צריך לבצע הגדרות באנליטיקס שיאפשרו לעשות הצלבות וחיתוכים של הנתונים המשמעותיים
- צריך ליצור דוחות או לוחות ניהול באמצעותם תראו את המגמות, הביצועים והתוצאות העסקיות
אנחנו נדאג לספק לכם את כל אלה.

"אני לא רוצה להתערב בעבודה של חברת השיווק או אנשי הצוות שלי"

אתם לא צריכים. אנחנו לא מציעים שתתחילו לבדוק כל מודעה או כל פעולה שאנשי הצוות שלכם עושים. להיפך, בכל פעם שבעלי העסק או מנהלי השיווק התחילו לעבוד עם נתונים ודטא באופן מסודר, זה יצר הרבה אמון ותקשורת טובה יותר עם אנשי המקצוע ואיפשר לכולם ליישר קו, להסכים על מטרות ברורות ולהתקדם אליהן ביעילות רבה יותר, בלי הצורך לבדוק כל הזמן אם יש התקדמות ומה נעשה.

"אני מנהל את הפרסום בעצמי. האם אני צריך את זה?"

בטח! מי שמנהל בעצמו את הקמפיינים והפעילות השיווקית יחסוך לעצמו הרבה זמן, מאמץ וכסף אם ידע לבחון תוצאות של כל פעילות, כל קמפיין, עד לרמת מודעה ולבדוק מה מביא תוצאות (רווח, לקוחות, הכנסות) בשורה התחתונה ומה לא.

כמה זה עולה? האם שווה לי להשקיע?

מחיר השירות של הגדרה והטמעת מעקב משתנה בהתאם לסוג האתר, הפלטפורמה עליו בנוי והיקף הפעילות של העסק או הארגון. אמנם אנחנו מאמינים שכל עסק צריך בסיס של מדידה טובה, השירות הזה מתאים לעסקים שמשקיעים משאבים בפרסום ושיווק ומוכנים להשקיע כדי להפוך להיות עסק Data Driven (המתבסס על נתונים בקבלת החלטות ופעולות על מנת למקסם תוצאות).
אז תעשו חישוב: האם הידע שתוכלו לקבל בעזרת הדטא שווה לכם?

"בזכות הליווי והתמיכה של אנלזיאיט, רכשתי ידע וכלים לזהות את את הנתונים המרכזיים איתם אני צריך לעבוד, ומה עלי לעשות בשביל לשפר את ביצועי הקמפיינים שלי ברשת. אני הייתי ממליץ לכל מי שמפרסם ברשת להעזר בשירותי אנליזאיט, כי המסקנות מרחיקות הלכת אליהן הגעתי הפתיעו אותי, ויפתיעו גם אותכם. אני טיפוס שלא ממליץ בקלות רק באמת למי שמגיע בזכות.
דוד ביטון
משווק באינטרנט
יחד עם נתן עברנו תהליך מאוד מובנה ומסודר שעזר לנו להבין על איזה נתונים להסתכל, את המשמעות שלהם ואיך להשתמש בהם נכון כדי לשפר את האתר, גם קיבלנו ממנו המלצות ברמת האתר והעיצוב וגם ברמת השיווק ופרסום באינטרנט. חוץ מזה, נתן תמיד מעודכן בשיפורים האחרונים באנליטיקס ובטכנלוגיות חדשות ככה שבאופן כללי טוב שהוא בסביבה.
איל גדיש
מנכ"ל SunCar

מוכנים להתחיל? בואו נדבר

כל הזכויות שמורות ל analyzit.co.il