שלום שמי נתן קריידמן,
אני ווב אנליסט מאז 2009. אני עוזר לבעלי עסקים באינטרנט לשפר את התוצאות העיסקיות. אני עושה את זה על ידי איסוף וניתוח נתוני העסק ופעילות הדיגיטלית, כלומר אני מתבסס על נתונים.
אני אגיד לך משהו שרוב המומחים לא מדברים עליו, כי זה לא סקסי, זה לא מפתה כמו הבטחה של פורמולת הצלחה כזו או אחרת: רוב העסקים המצליחים בעולם הצליחו לא בגלל שהיה להם מזל והם עלו במקרה על “נוסחת הפלא” או שיטת שיווק מנצחת, הם הצליחו בזכות זה שהם בחנו, בדקו והסיקו מסקנות. באופן רציף ומסודר. זה מה שאיפשר להם להבין מה באמת עובד בשבילם ואיך למנף את זה במקסימום.
אם תדע לעשות את זה,
- תוכל להחליט בקלות במה להשקיע את הכסף והזמן כדי לקבל את התוצאות הכי טובות,
- תוכל לבנות מערכות שעובדות ומייצרות מכירות באופן קבוע, בלי שתצטרך להמציא מהלך חדש כל פעם,
- תוכל לסמוך על אנשי המקצוע שאתה עובד איתם ולא לפחד שהכסף שלך מתבזבז,
- תחסוך המון כסף על קמפיינים שלא מביאים תוצאות,
- ותוכל סוף סוף להתפנות לדברים שאתה באמת יודע ואוהב לעשות (ואף פעם אין לך מספיק זמן בשבילם)
בשבע השנים האחרונות עזרתי לעסקים, חנויות, סטרטאפים וחברות שונות להגדיל את המכירות ולהקטין בעשרות אחוזים את עלויות הפרסום. הצלחנו לעשות את זה כי בדקנו והבנו מה עובד בשבילם. ולא פחות חשוב, מה לא.
“שיפרנו יחס המרה ביותר מ-100% והגדלנו את המכירות”
“בזכות תכנית מדידות מקיפה שבנינו והטמענו שיפרנו את יחס ההמרה באתרים ביותר מ- 100% והגדלנו את המכירות . כמנהל פעילות האינטרנט, קיבלתי כלים המאפשרים לי שליטה טובה יותר בניטור פעילות הגולשים באתרים שלי ובעקבות כך יכולת קבלת החלטות מושכלת המושתתת על נתונים מוחלטים. השליטה ויכולת ההחלטה המשופרת משפיעה באופן ישיר וחיובי על הפיתוח העסקי בחברה.”
דורון חפץ, מנכ”ל ובעלים בחברת תלמה עיצובים.
“לאור התוצאות שהשגנו, אני שמח להמליץ בחום על החברה של נתן”
“זיהינו קמפיינים לא אפקטיביים, וקמפיינים יותר אפקטיביים וייעלנו את הקמפיינים כך שהיום אנחנו משקיעים פחות ונהנים מיותר תוצאות. מדובר על עלייה של כ- 32% ב- roi וכ- 21% ב- conversion rate מהקמפיינים.”
נדב פתאל, מנהל שיווק דיגיטלי ברשת מלונות פתאל.
מה תמצא באתר?
לב האתר הוא הבלוג שלי, אותו אני כותב ומנהל כבר 9 שנים. בבלוג תוכל למצוא מאמרים רבים בתחומים של שיווק באינטרנט ושימוש בדטא. יש כאן מאמרים שיעזרו לך להתמודד עם החלקים הטכניים, לצד דוגמאות של עבודה עם נתונים ומקרי בוחן.
ריכזתי עבורך כאן את הקטגוריות הראשיות של המאמרים באתר:
הגדרות והתקנות
נינג’ות אנליטיקס (למתקדמים)
שיפור המרות (תוצאות עיסקיות)
המלצות וסקירות כלים
בוא נבדוק מה עובד
אם אתה לא יודע מאיפה להתחיל, אני ממליץ לבקר בדף “התחל כאן“.
תמצא באתר גם מקורות וכלים שימושיים שאני משתמש בהם וממליץ עליהם ואת פירוט השירותים והמוצרים שאני מציע.
מי אני ואיך אני יודע את זה?
כששואלים אותי מה למדתי ואיך אני יודע את זה, רוב האנשים מופתעים לשמוע את התשובה : למדתי משחק.
הלכתי אמנם להירשם ללימוד פיזיקה ומתמטיקה אבל מפה לשם מצאתי את עצמי בבית ספר למשחק.
אחרי שסיימתי את לימודי המשחק ועבדתי כשחקן מספר שנים הגעתי למסקה המתבקשת : קשה עד בלתי אפשרי להתפרנס מהמקצוע הזה. חיפשתי איך אוכל להכניס כסף נוסף ומצאתי את המקצוע שלי ואת אישתי.
ב-2007 הצטרפתי לחברת קידום אתרים צעירה והתחלתי לקדם אתרים. ראיתי עד כמה קשה ומורכב לענות על שאלות פשוטות של הלקוחות ולהסביר להם מה בדיוק אנחנו עושים ואיך זה משפיע על העסק שלהם. וזה מאוד הפריע לי. היה חשוב לי לתת לבעל העסק תמונה אמיתית של המצב והתוצאות הפעילות שנעשית בשבילו.
חקרתי ונחשפתי לכל האפשרויות בגוגל אנליטיקס. זה עשה לי “וואו” והיה ברור לי שאני רוצה להתעמק יותר. בזמנו עוד לא ידעתי מה יצא מזה אבל מאוד רציתי לשתף את התובנות והגילויים שלי ואז אישתי אמרה: “פשוט תתחיל לכתוב על זה” וכך נולד Analyzit.
מאז ועד היום נוספו לבלוג 109 מאמרים, קראתי המון תוכן בנושא, יישמתי את כל מה שלמדתי על האתר שלי ובאתרים של עשרות לקוחות. עבדתי עם עסקים קטנים, חנויות גדולות כמו עדיקה ושני בר, חברות גדולות בארץ ובחו”ל, לימדתי במכללות שונות בתחום הדיגיטל, השתתפתי בכנסים והרצאות ואפילו פיתחתי כלי טכנולוגי בתחום.
אני רוצה לעזור גם לך
מטרת האתר הזה, הבלוג, הקבוצה בפייסבוק והשירותים שלי היא לעזור לעסקים לבדוק מה עובד בשבילם ולקבל החלטות מושכלות יותר שמובילות לתוצאות טובות יותר.
המנויים שלי הם הראשונים לדעת על כלים מגניבים וחידושים בתחום, על תכנים חדשים שעולים לאתר. הם גם מקבלים הצעות מיוחדות והטבות שלא מפורסמות בשום מקום אחר. אני מזמין אותך להצטרף לקהילת אנלייזיט ולקבל את כל אלה לתיבת המייל
בקבוצה שלי בפייסבוק הכל על גוגל אנליטיקס תוכל להתייעץ לגבי נושאים טכניים, הגדרות באנליטיקס ואיך לפתור תקלות שאולי נתקלת בהן.
בנוסף, אני מציע מספר שירותים שיכולים לעזור לך במקרים הבאים:
אם אתה איש מקצוע בתחום השיווק או הפרסום ואתה רוצה לתת יותר ערך ללקוחות שלך בעזרת שימוש בנתונים
אם אתה בעל עסק אינטרנטי שרוצה לקבל יותר עבור הכסף שאתה משקיע בפרסום ולהבין איפה כדאי להשקיע את הכסף
אם אתה רוצה להתקין ולהגדיר את כל מה שצריך כדי לראות נתונים נכונים ומדויקים של פעילות האתר שלך במקום אחד בצורה מסודרת
אני רוצה לשמוע ממך
חשוב לי לתת ערך ותוכן שימושי ויעיל ואני שמח לקבל פידבקים ולהיות בקשר עם הקוראים שלי.
אם תוך כדי הקריאה עלו אצלך שאלות או שיש נושאים שלא התייחסתי אליהם מספיק באתר, אני מזמין אותך לכתוב לי בתגובות לפוסטים, בקבוצת הפייסבוק שלי או לשלוח לי הודעה.
שלך,
נתן