כשניגשים להעלות קמפיין רימרקטינג המשימה המסובכת ביותר היא להתחיל. כי להציג לגולש מודעה על משהו שהוא בדיוק צריך עכשיו זה נהדר! אבל איך עושים את זה פחות ברור. איך מגיעים לאותו קהל היעד ממוקד ורלוונטי
מה זה הסטיה הזו!?
אתמול נכנסתי לדוחות שלי וגיליתי שבשבוע האחרון קיבלתי 18,834 אלף קליקים באחד מפורטלים המובילים ו2,031 ביקורים באנליטיקס עם סך הכל 5,429 רכישות מכל ערוצי הפרסום... מה!?
אחוז נטישה (Bounce rate) הוא נתון חסר תועלת!
עד היום בהרצאות והדרכות שלי כאשר אני מדבר על מושג ה-Bounce rate מיד מתעוררות מחלוקות וויכוחים בין חברי הקבוצה על משמעות המושג, העירפול נעשה עוד יותר גרוע כשאני שואל אותם: אז איך תוכלו להשתמש בנתון
הגיע הזמן לעשות סדר בתוכן האתר? ארגון תוכן בגוגל אנליטיקס
כבעלי עסק וכמנהלי אתר, אנחנו רוצים לדעת מה עובד, מה מצליח ומה לא. אם זהו אתר מסחר אלקטרוני - מה הביצועים של סוגי המוצרים השונים. אם זהו אתר תוכן - מה הביצועים של נושאי המאמרים השונים. מה הלקוחות
התאמת דו”חות בגוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס מציע שלל דו"חות ונתונים על האתר שלכם במבנה שנקבע ע"י מועצת החכמים של גוגל, אבל לא תמיד הדו"חות האלו נוחים לשימוש, ידידותיים או מכילים את כל הנתונים שאנחנו צריכים. לא צריך להתייאש! בכמה
- « Previous Page
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 25
- Next Page »