לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים, עבודת חידוש ועדכון הקמפיינם ברשת היא דבר שבשגרה. נכון? זה דורש הרבה השקעה, תכנון והוצאה לפועל של תהליכים. הפרסום ברשת ברוב המקרים נכלל ממספר ערוצים וברגע שמשנים משהו
סקירת נתונים בסיסיים בגוגל אנליטיקס
לעתים אנחנו בוחנים את ביצועי האתר שלנו על ידי נתונים בסיסיים; כלומר האם יש יותר תנועה, כמה גולשים נטשו את האתר, כמה זמן שהו באתר וכ"ו. בפוסט הזה אני רוצה לתת הסברים לגבי האופן בו גוגל אנליטיקס מודד
השינויים האחרונים בגוגל אנליטיקס
גוגל דואגת שלא ישעמם לנו, ומתחילת 2014 מוציאה עוד ועוד חידושים ועדכונים לגוגל אנליטיקס. אם אתם בקשרים הדוקים עם חשבון הגוגל אנליטיקס שלכם, כמונו, בוודאי כבר שמתם לב לשינויים האחרונים. הנה סיכום שלהם
אל תגיד לי שאין לך תוכנית פרסום באינטרנט – חלק ב’
בחלק הראשון של הפוסט הגדרנו את הבסיס לתוכנית הפרסום באינטרנט. מהי מטרת הקמפיין, מהי האסטרטגיה ולאיזה קהל אני רוצה לפרסם? בחלק הזה של הפוסט אני רוצה לדבר איתכם על השלבים הבאים של בניית התוכנית
אל תגיד לי שעדיין אין לך תכנית פרסום באינטרנט – חלק א’
כבר הרבה זמן שאני חושב על פרסום פוסטים שהם קצת Off topic מאנליטיקס בבלוג שלי. השיווק הדיגיטלי בעולם שלנו משתנה מרגע לרגע ויוצא שאני בעצמי קורא ולומד הרבה, וכל הזמן ממשיך להתפתח עם גישות חדשות
- « Previous Page
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 25
- Next Page »