ב-90% מהאתרים יש שגיאות בהגדרת גוגל אנליטיקס שלא מאפשרות לקבל נתונים מהימנים וכתוצאה מכך, מונעות מבעלי האתר או המשווקים לייעל את עבודת השיווק או בכלל להבין את תוצאות הפעילות. במאמר הזה אני רוצה לתת
בעל חנות אונליין – עצור! תפסיק לבזבז כסף על פרסום בלי לדעת בדיוק מה זה נותן לך
לא תוכל לשווק חכם בלי נתונים מהימנים כל תחום וכל עסק הוא שונה ומה שעובד בשביל אחד לאו דווקא יעבוד בשביל אחר ולכן כל אחד ואחד חייב למדוד באופן עצמאי כדי להיות מסוגל להבין מה מתוך המאמצים
דוחות SEO ללקוח – לא חייבים להיות כאב ראש
זה יכול להיות מאוד מתסכל להשקיע מאמץ ולא מעט כסף בקידום האתר, ולעיתים, לא לראות תוצאות במשך חודשים. אין לי ספק שבעזרת שימוש בנתונים אפשר לייעל את תהליך קידום האתר ולקבל תוצאות מהר יותר, אבל מה שלא
איפה הגולשים שלי נוטשים?!
אם אתם שואלים עצמכם את השאלה הזו אני מניח שיש לכם פעילות דיגיטלית שמציעה למכירה מוצרים או שירותים שונים. כדי לענות על השאלה הזו צריך לעשות צעד אחורה, להסתכל על התמונה הגדולה. כלומר, איפה בתהליך השלם
מהי הנוסחא לחנות דיגיטלית מצליחה?
יש לך חנות דיגיטלית שעובדת. אתה משווק אותה מתוך הידע וההכרות שלך עם השוק, הלקוחות באים וזה עובד. אבל אז מגיע היום שבו אתה מרגיש שאתה לא יודע לאן הכסף שיוצא על שיווק ופרסום הולך.
- « Previous Page
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 23
- Next Page »