ברעש גדול שחררה גוגל את הכלי החדש - Google Tag Manager, הכלי שאמור להביא סדר ונוחות למערכות המעקב השונות שאנחנו מפעילים באתרים. אז צללנו אל הכלי המדובר ובסופו של דבר יצאנו עם מסקנה. המאמר הבא מציג את
הצילו, האינטרנט רודף אחרי!
קרה לכם שפתאום שמתם לב לפרסום שחוזר על עצמו ומופיע כמעט בכל אתר אליו אתם גולשים? אולי בהתחלה חשבתם שזה צירוף מקרים אבל די מהר אתם מבינים שמשהו פה חשוד, או כמו שאמר החבר שלי "האינטרנט רודף אחרי!".
חדשות טובות – יש קיצורי דרך באנליטיקס או: איך לעזאזל הגעתי לדו”ח הזה?
אחד הדברים שתסכלו אותי מאוד בגוגל אנליטיקס הוא אי היכולת לחזור לאותו דו"ח בלחיצת כפתור. אם יצרתי דו"ח מותאם אישית - הכל טוב ויפה, אפשר לשמור אותו ואחר כך לחזור אליו כל פעם שארצה לבדוק את הנתונים. אבל
מאיפה מגיעים Not provided ו-Not set בגוגל אנליטיקס ועם מה אוכלים את זה..?
לאחרונה שתי מפלצות תוקפות את משתמשי גוגל אנליטיקס. האחת היא Not provided והשנייה היא Not set. בפוסט הזה נסקור את מקור של כל אחד מהם ואציג מספר דרכים להתמודד איתם.
הצנרת של אתרי האינטרנט או איך להגדיר משפך (Funnel) בגוגל אנליטיקס?
לאחרונה הרבה שואלים אותי – איך להגדיר את המשפכים בגוגל אנליטיקס? אני מזהה שני קשיים או שני שלבים בהגדרת המשפכים ובפוסט הבא אני רוצה להראות לכם דרך לעבור את הקשיים האלה בקלות.
- « Previous Page
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 25
- Next Page »