כבר כמה זמן שאני חולם לפתח כלי שיעזור לי לעקוב אחרי שיחות הטלפון שעושים הגולשים מתוך אתר האינטרנט שלי. שאוכל לדעת לא רק מאיזה ביטוי מפתח הגולשים פונים אלי בטופס או קונים אלא איזה ביטויי מפתח מובילים
מודלים לשיוך המרות Attribution Modeling
זה לא סוד שלפני שהגולשים רוכשים או יוצרים פניה באתר שלכם הם שוקלים את זה היטב ומבקרים מספר פעמים באתר שלכם ובנכסים השונים שלכם באינטרנט. ולכן התשובות לשאלות: איזה מהערוצים האלה חשוב יותר ואיפה כדאי
היכרות עם גוגל אנליטיקס במובייל
בתקופה בה עולם הסלולר מתפתח בקצב מהיר והמודעות להבנת תהליכים בסביבה זו הולכת ומתחזקת, מגיע גם הצורך לדעת כיצד אפליקציות ואתרים סלולריים מניעים את הגולשים שלנו לפעולה. גוגל אנליטיקס מובייל מציעה דוחות
יוניברסל אנליטיקס – הבייבי החדש של גוגל
יוניברסל אנאליטיקס כולל קבוצה חדשה של תכונות וכלים המשנים את כללי המשחק בכל מה שקשור לאיסוף מידע וארגונו בחשבון האנליטיקס. השנוי הגדול הוא בתפיסה של משתני המדידה. בגוגל הפסיקו לנטר אחר ביקור ומבקר
איפה הגולשים נוטשים?
הדרך הבטוחה לשפר את יחס המרה בחנות אינטרנטית היא להבין למה הגולשים שלי לא קונים ואז לשפר את זה. אבל איך אוכל לדעת את זה? בפוסט הזה אראה דרך לענות על השאלה הזו בעזרת פילוח גולשים (Segmentation).
- « Previous Page
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 25
- Next Page »