מסתבר שאפשר... יש לך אתר או שזהו אתר של חברה בו אתה מטפל, והבוס הגדול רוצה לראות תוצאות. לא אבלבל אותך בהקדמות ומושגים כמו: ROI או CTR, הנה דרך פשוטה איך אם לא להכפיל אז לפחות להגדיל את כמות הפניות.
ראיון מדהים עם אחד המומחים הגדולים בתחום ניתוח אתרים – אבינש קאושיק
השבוע במקום פוסט רגיל, עבדתי על תרגום ראיון מדהים עם אבינש קאושיק. אבינש קאושיק הוא אנליסט של חברת גוגל עצמה ואחד האנשים המובילים בתחום ניתוח אתרים בעולם ומחבר שני הספרים המצוינים "ווב אנליטיקס שעה
הדרך אל החופש סלולה מערכות פשוטות
אם אתה עובד מהבוקר עד הערב ולא מצליח לצאת מתוך המרוץ המטורף של "רק לשרוד את החודש הבא", אם הפרוייקט הזה נראה לך כמו מפלצת עם 100 רגליים ואין לך מושג אפילו איפה להתחיל, אם אתה נלחם עם העסק או אתר
מה הגולשים שלי עושים באתר? או: מעקב אחר אירועים – Event Tracking
אחת הבעיות של גוגל אנליטיקס שבאופן אוטומטי הוא מקליט אך ורק כניסות או מעבר בין דפים באתר. בפשטות למעשה כל פעם כאשר ניטען דף חדש באתר שלכם מופעלת הפונקציה של גוגל אנליטיקס והנתונים מועברים. אבל מה קורה
למה מסעות הפרסום שלי ( AdWords ) לא מופיעים בגוגל אנליטיקס?
בעיה מוכרת בגוגל אנליטיקס היא שכניסות ממסעות הפרסום שלכם בגוגל ( AdWords ) מופיעות משום מה ככניסות ממנועי החיפוש. זה קורה בגלל כל מיני גורמים אך בסופו של דבר מסיבה אחת, פרמטר מסע הפרסום לא מועבר לגוגל