אחת החזקות של גוגל אנליטיקס הוא האפשרויות הסגמנטציה או הפילוח שהוא מאפשר לנו. אם המושג הזה מצלצל לך לא מוכר, כדאי מאוד לקרוא את הפוסט. בפוסט אני אסביר איך מפלחים את הגולשים שלנו ובתור דוגמא אנו נפלח
איך לעקוב אחר ביצועי הפרסום באתר שלי?
רוצים לדעת אם המפרסמים באתר שלכם מרוצים או לא כל כך? אולי המוצר הספציפי הזה לא מעניין את הגולשים שלכם וחבל שהבאנר שלו ימשיך להופיע באתר? יש דרך אחת לגלות את זה, בוא ניתן לגוגל אנליטיקס לספור את
מעקב אחר הרשמה לרשימת תפוצה בעזרת גוגל אנליטיקס
יש לכם בלוג עם טופס הרשמה לרשימת תפוצה? יש לכם אתר בו הגולשים נרשמים לקבלת טיפים או עדכונים? אתם מנהלים או בונים רשימות תפוצה? זהו פוסט בשבילכם. בפוסט הזה אדבר ספציפית על התקנת המעקב אחר ההרשמה לרשימת
הקשר בין גוגל אנליטיקס וקידום אתרים (SEO)
קרה לכם פעם שאתם מקדמים אתר, שלכם או של מישהו אחר. והאתר ממש לא רע וגם מתקדם מאוד יפה. אבל כשהוא מגיע איפה שהוא לאמצע של דף הראשון, זה כאילו קיר בטון מיוחד, עמיד נגד פצצות אטום... בפוסט הזה אנסה לענות
איך אני מסנן את נתוני הגלישה שלי מתוך גוגל אנליטיקס?
שאלה לכאורה פשוטה ודי טריביאלית. אני לא רוצה שהנתונים של הגלישה שלי באתר יופיעו בגוגל אנליטיקס. זה אומנם נחמד פתאום לראות שזמן שהייה ממוצע באתר הוא 12 דקות וממוצע של 9 דפים נצפים לכל ביקור. אבל אם אתם
- « Previous Page
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 25
- Next Page »