כן, זה אפשרי לוודא שכל שקל שאתה משקיע
בקידום העסק באינטרנט עובד בשבילך ומייצר רווח!
אתה כל הזמן נדרש להשקיע כסף בשיווק ופרסום העסק שלך באינטרנט, אבל מה שאתה מקבל בתמורה זה לא מספיק טוב!
אולי אתה בכלל לא מצליח להבין אם ההשקעה משתלמת או לא, אבל ממשיך להשקיע מחודש לחודש בפרסום, פשוט כי אין לך ברירה אחרת – הרי בלי זה לא תהיה תנועה ולא יהיו לקוחות! סוג של “מס גוגל” או “מס פייסבוק” שלא רוצים לשלם אבל גם לא יכולים להפסיק, אם רוצים שהעסק ימשיך לפעול.
בעלי עסקים שנמצאים במצב הזה, בדרך כלל עושים אחד משני הדברים הבאים:
- מחפשים איש מקצוע חדש בתקווה שיוכל לשנות את המצב ולהביא תוצאות טובות יותר,
- מנסים לשנות אסטרטגיה: “אינסטגרם חם מאוד עכשיו! אולי נתחיל לעשות אינסטגרם?”, “וידאו הולך חזק היום בשיווק, אני חייב להתחיל לעשות וידאו!”
אבל בטח כבר החלפת כמה וכמה אנשי מקצוע.
האם זה שינה את התמונה?
האם מישהו הצליח להביא לך את התוצאות שבאמת היית רוצה לקבל?
אם אתה קורא את הדף הזה, ככל הנראה שלא..
אני בטוח שגם ניסית לא מעט שיטות וערוצים, אבל קשה מאוד להבין מה באמת משפיע על התוצאה.
והאם התוצאה שאתה מקבל זה הכי טוב שאפשר?
אמרו לך שצריך להשקיע יותר כסף כדי לראות שינוי משמעותי בתוצאות,
אבל להם קל להגיד – זה לא הכסף שלהם שמתבזבז!
ואתה כבר משתגע מזה – כל אחד אומר משהו אחר, מבטיח הרים וגבעות אבל לא נותן שום אחריות!
לקוח אחד שלי תיאר את זה ככה:
״אני מוכן להשקיע 200,000 דולר בסחורה, אבל כשאני צריך להשקיע אפילו 1000 ש״ח בפרסום באינטרנט רועדות לי הביצים כי אין לי מושג מה זה יתן"
מצד אחד, אי אפשר להפסיק לפרסם ולהשקיע כסף בקידום העסק באינטרנט
ומצד שני, אין לך כמעט שום דרך לבדוק כמה באמת כל שקל שאתה משקיע שווה לך בהכנסות!
בנוסף, כדי לקבל איזושהי שליטה על הכסף שאתה משקיע, אתה נאלץ כל הזמן להתעסק בזה – להיות בקשר עם אנשי המקצוע שמטפלים בפרסום והשיווק עבורך, לבדוק מה קורה, איך הקמפיינים מתפקדים, מה נעשה ומה לא..
ואתה מרגיש שאין לך לא זמן ולא כוח לזה. יש לך מספיק מה לעשות!
לעתים, אנשי המקצוע גם תורמים לתחושה שזה מסובך ובלי להיות מומחה בתחום הפרסום – פשוט אי אפשר להבין איך כל זה עובד.
מרגיש כמו מלכוד 22. חוסר מוצא.
אבל אני מאמין שיש מוצא ויש פתרון.
וזה לא איש המקצוע ולא השיטה
אחרי כמעט עשר שנים של עבודה בתור אנליסט בתחום השיווק והפרסום באינטרנט אני מבין שהפתרון הוא לא במציאת “ילד פלא” של פייסבוק או בערוץ הפרסום הכי משתלם, אלא ביכולת שלך למדוד ולהעריך את מה שנעשה.
כלומר, אתה לא צריך להחליף את האתר שלך, את איש הפרסום שלך או המעצבת.
אתה לא צריך להיות מומחה בדיגיטל או שיווק באינטרנט.
אתה רק צריך את הכלים הנכונים.
בעצם, אם נדמה את העסק שלך למטוס, עד עכשיו ניסית להטיס את המטוס הזה בלי לוח שעונים וגם אם המטוס טס – לא ידעת אם אתה בכיוון הנכון אל היעד שלך או לא.
מה שאתה צריך כדי לנווט את המטוס אל היעד שלך זה לוח שעונים ואתה צריך לדעת לקרוא אותו. וזה בדיוק מה שאני מציע. קראתי ללוח השעונים הזה:
מרכז לניהול דיגיטל
זה מה שהוא כולל:
- לוחות ניהול ומעקב שמאפשרים לזהות במהירות מה עובד ומה גורם להפסדים (ולהפסיק להשקיע במה שלא רווחי)
- נתונים אמינים באנליטיקס ומערכות אחרות כדי שתוכל לסמוך על המספרים שאתה רואה
- ריכוז של הנתונים מכל הפלטפורמות (גוגל, פייסבוק, טאבולה, מערכת האתר) במקום אחד כדי שתוכל להצליב את הנתונים הרלוונטיים באמת ולהסיק מסקנות
- שיטה לניהול קמפיינים שמאפשרת לעשות אופטימיזציה ולהגדיל את רווחיות הפרסום פי 2 ויותר
- מיצוי הפוטנציאל המרבי של ערוצי הפרסום והשיווק בעזרת כלים ושיטות שאני מטמיע בעסק
- ניתוח, ייעוץ והמלצות שלי לשיפור ההמרות והגדלת רווחים בהסתמך על הנתונים
- הדרכות והסבר על שימוש בכלים והמערכות ליעילות מקסימלית בניהול השיווק והפרסום בעסק
- תיאום וסנכרון בין בעל העסק ולבין אנשי הצוות והספקים בהתקדמות לעבר היעדים והמטרות של העסק
- תמיכה טכנית ומענה לשאלות במשך 3 חודשים
איך זה עובד?
שלב 1 - חיבור כל הנתונים
אדאג לחבר בין כל מקורות התנועה, המיילים, הפייסבוק, גוגל במקום אחד (גוגל אנליטיקס)
שלב 2 - בדיקת תקינות
אוודא שאתה אכן רואה נתונים נכונים שאפשר לסמוך עליהם
שלב 3 - לראות תמונה ברורה
אצור לוחות בקרה וניהול כדי שתוכל לראות במבט אחד מהיר תמונה ברורה של איך כל ערוץ מתפקד
שלב 4 - הדרכות
נקיים הדרכות לבעל העסק ואנשי הצוות על השימוש בלוח הניהול והדוחות
שלב 5 - מחקר וניתוח
אסתכל על הנתונים בעסק שלך, אצלול פנימה ואנתח את התוצאות כדי לעזור ל"מטוס" שלך להמריא מהר יותר
שלב 6 - מסקנות ותוצאות
אציג לך את המסקנות שלי מתוך המחקר והשינויים שאני ממליץ לעשות כדי לקבל יותר על כל מה שאתה משקיע בקידום העסק באינטרנט
אם לסכם בקצרה – אתה מקבל קודם כל תמונה ברורה. וגם כלים והכוונה איך לטייב ולשפר את מה שיש כדי שתוכל להתחיל לראות את התוצאות שאתה שואף אליהן.
אני לא מציע לך לבנות אתר חדש, או להחליף את אנשי המקצוע שאתה עובד איתם היום. אלא להחזיר את השליטה לידיים שלך, בעל העסק, לעזור לך להבין מה קורה, לסנכרן בין כל הפעילויות ולנווט את ה”מטוס” הזה ליעד שהגדרת.
לכן, אם אתה רוצה להתחיל לקבל שליטה על פעילות העסק באינטרנט,
לחץ על “קבל הצעה”, מלא פרטים ואצור איתך קשר בהקדם:
מי אני ולמה אני יכול לעזור לך?
אני נתן, נעים מאוד
במהלך 9 השנים האחרונות אני מספק לחברות ועסקים בגדלים שונים שירותי ווב אנליטיקס ובמילים פשוטות - עוזר להם לשלוט ולנהל באופן יעיל ורווחי את הפעילות השיווקית שלהם באינטרנט.
בעזרת הכלים והשיטות שפיתחתי במהלך השנים הצלחתי להגיע לתוצאות מרשימות: חסכון של 60% בהוצאות הפרסום, עלייה של 30% במכירות אונליין תוך חודשיים בלבד, הורדה של עלות גיוס לקוח מ- 196 ש"ח ל- 48 ש"ח.
הנה כמה מהלקוחות שעבדתי איתם:
לקוחות מספרים:
מדובר על עלייה של כ- 32% ב- ROI וכ- 21% באחוז ההמרה מהקמפיינים."
כמה זה עולה?
המחיר של יצירת מרכז הניהול משתנה בהתאם למערכת עליה פועל האתר, היקף הפעילות בדיגיטל וצרכים מיוחדים של כל עסק.
כדי שאוכל לתת לך את ההצעה הכי מדויקת עבור העסק שלך, מלא את הפרטים בטופס, ענה על שאלון קצר ואחזור אליך בהקדם עם הצעה מותאמת עבורך:
תשובות לשאלות נפוצות
כמה זמן זה לוקח?
ברוב המקרים, תוך חודש אחד בלבד מרכז הניהול שלך יהיה מוכן, כולל הדרכות איך להשתמש בו. בעצם איך לקרוא את "לוח השעונים במטוס שלך". ואחרי חודש נוסף, אציג לך את המסקנות שלי מהניתוח והמלצות לשיפור.
אם יש לי חנות באתר מסחר כמו אמזון ואטסי - אני גם יכול לקבל מרכז ניהול כזה?
רוב אתרי המסחר מגבילים את הדיווח למערכות חיצוניות כמו גוגל אנליטיקס ולכן לא ניתן לבצע חלק מההגדרות והחיבורים הדרושים. בכל מקרה, אתה מוזמן להשאיר פרטים ולהתייעץ לגבי כל מקרה ספציפי.
האם אתה גם עושה ניתוח ונותן המלצות?
כן, בהחלט! בסיום הקמת מרכז הניהול, אני עושה מחקר על בסיס הנתונים המתקבלים ומציג לך את המסקנות וההמלצות שלי לשינויים שיגדילו את הרווחיות של הפרסום והשיווק שלך באינטרנט.
האם אפשר להקים מרכז ניהול כזה אם האתר שלי פועל על מערכת ייחודית?
כן, אבל זה עלול לדרוש פיתוח על ידי המתכנת שלך. השאר פרטים וציין בשאלון את המערכת עליה פועל האתר ואחזור אליך עם פרטים נוספים לגבי התקנת המעקב ומרכז הניהול באתר שלך.
אני עדיין סקפטי! איך מה שאתה מציע שונה מכל מה שעשיתי עד עכשיו?
אני מבין אותך. הרבה בעלי עסקים מרגישים ככה אחרי שניסו כל מיני דברים, מומחים ושיטות ושום דבר לא באמת עבד. יש כמה הבדלים בין מה שאני עושה לבין ספקים אחרים:
1. ההמלצות שלי מסתמכות על נתונים אמיתיים (ובדוקים) של העסק שלך. אני לא מנחש ולא מסתמך על תוצאות של מישהו אחר.
2. אני מסתכל על השורה התחתונה - ההכנסות והרווחים ולא על לייקים, קליקים או פניות. כל שיפור שאני אציע לעשות, מטרתו תהיה להגדיל את הרווח שלך. כלומר, להשקיע פחות כסף ולהכניס יותר.
3. מרכז הניהול שאני מקים לך ישרת אותך לאורך זמן. אתה תקבל את כל הכלים שצריך כדי שתוכל להיות בשליטה על העסק, הוצאות הפרסום ולראות בקלות איך כל פעולה משפיע על התוצאות. אתה לא תהיה תלוי בי כדי להשתמש ולהפיק תועלת מהכלים האלה.
ואם אתה עדיין סקפטי ולא בטוח שזה יכול להועיל לעסק שלך, אני מזמין אותך ליצור קשר (לחיצה על כפתור "קבל הצעה מתאימה לעסק שלך" ונדבר.