אם תגדילו פי 2 את תקציב הפרסום שלכם, האם תקבלו פי 2 תוצאות?
אתם כנראה יודעים שזה לא המצב. אחרת, כבר הייתם מגדילים את תקציב הפרסום עוד ועוד ומגדילים את כמות הלקוחות והרכישות בכיף.
לא רק שתוספת של תקציב לפרסום ממומן לא תמיד נותנת תוצאה ביחס ישיר, אלא שלפעמים למרות שמשקיעים יותר כסף בפרסום, כמעט ולא רואים שינוי בתוצאות.
יכול להיות שכבר ניסיתם את זה ועצרתם, כי אתם לא רוצים להפסיד כסף.
למה זה קורה ואיך אפשר בכל זאת להגדיל תקציב ולעשות סקייל לקמפיינים כדי להרוויח יותר ולא להסתכן בהפסדים גדולים?
צפו בסרטון שבו אני מסביר איך עשינו את התהליך הזה עם לקוחות שלי ואיך תוכלו גם אתם ליישם אותו:
להדרכות וסרטונים נוספים בערוץ היוטיוב שלי