כן, זה אפשרי להגדיל את רווחיות הפרסום והשיווק באינטרנט בעשרות ואפילו מאות אחוזים תוך זמן קצר, גם אם כבר ניסית הכל ולא קיבלת את התוצאות שרצית
אתה כל הזמן נדרש להשקיע כסף ומאמץ בשיווק ופרסום העסק באינטרנט, אבל האם זה משתלם לך? האם הכסף והזמן מנוצלים היטב?
רוב הסיכויים שאין לך דרך טובה ואמינה לבדוק את זה.
האם בכלל אפשר לשפר את התוצאות והרווחיות בתחום הספציפי שלך? או אולי הגעת לתקרת זכוכית?
אני בטוח שכבר ניסית לא מעט שיטות וערוצים וגם החלפת כמה אנשי מקצוע, האם זה שינה את התמונה?
אולי אמרו לך שצריך להשקיע יותר כסף כדי לראות שינוי משמעותי בתוצאות, אבל להם קל להגיד – זה לא הכסף שלהם שמתבזבז!
לקוח אחד שלי תיאר את זה ככה:
״אני מוכן להשקיע 200,000 דולר בסחורה, אבל כשאני צריך להשקיע אפילו 1000 ש״ח בפרסום באינטרנט רועדות לי הביצים כי אין לי מושג מה זה יתן"
בנוסף, כדי לקבל איזושהי שליטה על הכסף שאתה משקיע, אתה נאלץ כל הזמן להתעסק בזה – להיות בקשר עם אנשי המקצוע שמטפלים בפרסום והשיווק עבורך, לבדוק מה קורה, איך הקמפיינים מתפקדים, מה נעשה ומה לא..
ואתה מרגיש שאין לך לא זמן ולא כוח לזה. יש לך מספיק מה לעשות!
לעתים, אנשי המקצוע גם תורמים לתחושה שזה מסובך ובלי להיות מומחה בתחום הפרסום – פשוט אי אפשר להבין איך כל זה עובד.
כל אחד אומר משהו אחר, מבטיח הרבה אבל לא מתחייב לשום דבר.
החדשות הטובות הן שהפתרון הוא לא במציאת איש המקצוע הכי תותח ולא בערוץ או שיטה מנצחת.
אם נדמה את העסק שלך למטוס, עד עכשיו ניסית להטיס את המטוס הזה בלי לוח שעונים וגם אם המטוס טס – לא ידעת אם אתה בכיוון הנכון אל היעד שלך או לא.
כדי לנווט את המטוס אל היעד אתה צריך ״לוח שעונים״ שיראה לך בדיוק איפה אתה נמצא ביחס ליעד שלך בכל זמן נתון.
בעבר פרסמתי שאני יכול לתת לבעל עסק כלים שיעזרו לו להגדיל את המכירות ולהגיע ליעדים שלו.
בחור אחד הגיב על זה בפייסבוק וכתב:
״כולם רוצים לעזור לבעלי עסקים, אבל בעלי עסקים לא רוצים שיעזרו להם, הם רוצים פתרון ותוצאות.״
זה נכון, אין ספק.
אבל מתוך הנסיון שלי ושל הרבה קולגות שלי, אני שם לב שבעלי עסקים שמחפשים ספק שיתן להם פתרון ותוצאות, ב-80% מהמקרים – מתאכזבים.
לא בגלל שרוב הספקים לא מספיק טובים.
אלא בגלל שהמטרות לא מוגדרות מספיק ברור ולא ממש יודעים להצביע מתי זה נחשב “הצלחה” ובגלל שאם אין מערכת מדידה טובה, אי אפשר להבין מה משפיע על התוצאות.
ואם אתה לא יודע את זה – איך תדע אם מה שאתה (והספקים) שלך עושים מקדם אותך או לא?
לכן, כדאי שלא תתאכזב בציפייה לתוצאות, אני מאמין שבתור בעל העסק או מנהל השיווק אתה צריך לדעת איפה אתה עומד ולנהל בצורה חכמה את הפעילות שנעשית עבורך.
האם בשביל זה אתה צריך ללמוד פרסום באינטרנט או קידום בגוגל?
לא.
אתה צריך לדעת איך להסתכל על מספרים ולמדוד תוצאות.
זו בדיוק היכולת שאני נותן לך.
לקוחות שעזרתי להם להבין ולמדוד את התוצאות שלהם הצליחו להגיע לתוצאות מרשימות.
הנה כמה דוגמאות:
חסכון של 60% במחיר גיוס לקוח חדש
מדובר בעסק שמקבל פניות דרך האינטרנט וסוגר עסקאות באמצעות הטלפון. ללקוח לא היתה מדידה מסודרת אבל היתה לו הרגשה שההשקעה שלו בפרסום בגוגל ופייסבוק לא ממש יעילה ומשתלמת.
על פניו, הפרסום שלו תפקד בסדר. המפרסמים דיווחו על כך שהקמפיינים פועלים ויוצרים הרבה פניות במחיר סביר. אבל כשהתחלנו לחפור קצת יותר לעומק, ראינו תמונה אחרת:
התברר שלמרות שהפרסום בפייסבוק אכן ייצר הרבה פניות, מעט מאוד מהן נסגרו לעסקאות. בסופו של דבר, בעל העסק שילם כ-600 ש”ח (!) על כל לקוח חדש שערוץ הפרסום הזה הביא לו.
בעזרת המידע הזה ידענו איפה לשפר ולחסוך ולאחר תקופה של 4 חודשים, עלות גיוס לקוח חדש ירדה ל- 48.69 ש”ח בלבד!
חסכון של 50% בפרסום, עלייה של 6% בהכנסות
בגרף רואים את הקו התכלת שמייצג הכנסות וקן הכחול שמייצג את הוצאות הפרסום. התחלנו עם 6900 ש״ח הוצאות ו-85000 הכנסות ולאחר 5 שבועות ההוצאות ירדו ל-3500 והכנסות כמעט 89000.
מה שאומר חסכון של 14,000 שקל בחודש, כל חודש!
אשמח לעזור גם לך לקבל תוצאות כאלה בעזרת השירות "ביזנס בוסט"
ביזנס בוסט
פרויקט ממוקד לניטור, מינוף ושיפור הרווחיות של הפרסום והשיווק באינטרנט
במסגרת השירות תקבל:
- נתונים אמינים באנליטיקס ומערכות אחרות וריכוז של הנתונים מכל הפלטפורמות (גוגל, פייסבוק וכו') במקום אחד כדי שתוכל לראות הכל בקלות ולסמוך על המספרים שאתה רואה
- הטמעה של שיטה ייחודית לניהול קמפיינים שמאפשרת לעשות אופטימיזציה ולהגדיל את רווחיות הפרסום פי 2 ויותר
- מיצוי הפוטנציאל המרבי של ערוצי הפרסום והשיווק בעזרת כלים ושיטות שאני מטמיע בעסק
- ניהול תקשורת עם ספקים וכל המעורבים בתהליך, מענה לשאלות, הכוונה - הכל כדי לגרום לשינויים הדרשוים להתבצע מהר וביעילות
- שקיפות - לוחות ניהול ומעקב שמאפשרים לך לראות ולבחון את התוצאות של הפעולות שנעשות, היעילות והרווחיות שלהן
- הדרכות והסבר על שימוש בכלים והמערכות, כדי שתוכל להיות בתמונה ולהבין כמה יעיל כל קמפיין / מהלך שלך. לוחות הניהול והכלים שיוטמעו ישארו אצלך וימשיכו לשרת אותך גם לאחר סיום ההתקשרות בינינו
- שיחה שבועית - עדכון וסקירה של הנעשה וההתקדמות
איך זה עובד?
שלב 1 - לראות תמונה ברורה
אדאג לרכז את הנתונים מערוצי הפרסום שלך במקום אחד, אוודא שהנתונים נכונים ואמינים ואצור לוחות בקרה בעזרתם נוכל לראות במבט מהיר את התמונה האמיתית של יעילות הפרסום
שלב 2 - מחקר וניתוח
אאסוף את כל המידע הרלוונטי שיעזור לי להבין איפה יש "חורים" בתהליך ואיך אפשר לסתום אותם ולשפר את התוצאות
שלב 3 - אסטרטגיית פעולה
לאחר ביצוע המחקר, נקבע, בתאום איתך והספקים הרלוונטים, את האסטרטגיה לשיפור והשינויים הספציפיים שיבוצעו במסגרת הפרויקט
שלב 4 - הטמעת שינויים
ליווי הספקים בביצוע השינויים והשיפורים בקמפיינים, מודעות, הצעות וכל מה שיידרש. כולל מענה לשאלות, והדרכות נדרשות
שלב 5 - הרצה ובדיקה
במשך כ-חודש אעקוב מקרוב אחר התוצאות המתקבלות בעקבות שהשינויים שהטמענו. נבצע שינויים ושדרוגים נוספים תוך כדי ההרצה.
שלב 6 - סיכום
סיכום התוצאות שהושגו, סקירה של השינויים שנעשו, של הנתונים ולוחות הבקרה.
לו”ז: הפרויקט מתבצע במשך 6 חודשים
החודש הראשון מוקדש להקמת המעקב (מרכז לניהול דיגיטל), החודש השני למחקר ובניית אסטרטגיה, בחודש השלישי והרביעי נטמיע את שיטות העבודה והשינויים על פי האסטרטגיה ובחודשים 5 ו-6 נעקוב אחר הביצועים ונכניס שיפורים בהתאם לתוצאות.
חשוב לי להדגיש שאני לא מציע לך לבנות אתר חדש או להחליף את אנשי המקצוע שאתה עובד איתם. אני גם לא מציע איזשהו קסם או שיטה חדשנית שתיתן לך תוצאה מדהימה כאשר לך אין מושג מה אני עושה ואתה צריך פשוט לסמוך עלי ולקוות שזה יעבוד.
אחת המטרות שלי בשירות הזה ובכלל היא להפוך אותך, בעל העסק או מנהל השיווק לחכם יותר, לאפשר לך לקבל החלטות מושכלות ולהבין איך כל מהלך משפיע על התוצאות.
לדעתי זה הכרחי כדי לקדם את העסק והגיע לתוצאות ממשיות.
אתה נשאר כל הזמן בתמונה ובעזרת לוחות הבקרה שאבנה תוכל לראות בקלות מה נעשה ואיפה אתה עומד.
אני עוזר לך לחבר את כל הקצוות, כדי שכל המנגנונים ואנשי הצוות שלך יוכלו לעבוד יחד בסנכרון ולהגיע כמה שיותר מהר למטרה שהצבנו.
אבל אל תדאג, זה לא יוסיף לך עבודה – להיפך, זה יוריד ממך הרבה כאב ראש.
וכדי לוודא שזה אכן קורה, במהלך הפרויקט אני מתקשר מול כל הספקים השונים, מראה ומסביר להם את שיטת העבודה והאסטרטגיה, מה בדיוק השינויים והשיפורים שצריך לעשות (ולמה) כדי להביא לך את התוצאות הרצויות, ומוריד ממך את הכאב ראש של הפינג פונג, שאלות, אי הבנות והתלבטויות.
בהמשך, כאשר המנגנונים כבר מוטמעים בעסק, כאשר אתה יודע איך לעקוב אחרי הפעילות ואנשי הצוות מכירים ומבינים את שיטת העבודה, הכל עובד חלק יותר עם פחות התעסקות שלך אבל עם הרבה יותר שליטה וודאות.
כיוון שאני רוצה לתת את תשומת הלב המלאה לכל פרויקט,
עד 31.12.18 אני מקבל רק 3 פרויקטים חדשים ל”ביזנס בוסט”.
לכן, אם נראה לך שזה שירות שיכול להתאים בדיוק לעסק שלך בתקופה הקרובה,
לחץ על “קבל הצעה”, מלא פרטים ואצור איתך קשר בהקדם:
מי אני ולמה אני יכול לעזור לך?
אני נתן, נעים מאוד
במהלך 9 השנים האחרונות אני מספק לחברות ועסקים בגדלים שונים שירותי ווב אנליטיקס ובמילים פשוטות - עוזר להם לשלוט ולנהל באופן יעיל ורווחי את הפעילות השיווקית שלהם באינטרנט.
בעזרת הכלים והשיטות שפיתחתי במהלך השנים הצלחתי להגיע לתוצאות מרשימות: חסכון של 60% בהוצאות הפרסום, עלייה של 30% במכירות אונליין תוך חודשיים בלבד, הורדה של עלות גיוס לקוח מ- 196 ש"ח ל- 48 ש"ח.
הנה כמה מהלקוחות שעבדתי איתם:
לקוחות מספרים:
מדובר על עלייה של כ- 32% ב- ROI וכ- 21% באחוז ההמרה מהקמפיינים."
כמה זה עולה?
המחיר של השירות “ביזנס בוסט” משתנה בהתאם להיקף הפעילות בדיגיטל וצרכים מיוחדים של כל עסק.
כדי שאוכל לתת לך את ההצעה הכי מדויקת עבור העסק שלך, מלא את הפרטים בטופס, ענה על שאלון קצר ואחזור אליך בהקדם עם הצעה מותאמת עבורך:
תשובות לשאלות נפוצות
כמה זמן זה לוקח?
משך הפרויקט הוא בדרך כלל, 6 חודשים. הלו"ז יכול להשתנות בעקבות דרישות ותנאים מיוחדים או בגלל עיכובים מצד הלקוח.
אם יש לי חנות באתר מסחר כמו אמזון ואטסי - האם השירות הזה מתאים לי?
רוב אתרי המסחר מגבילים את הדיווח למערכות חיצוניות כמו גוגל אנליטיקס ולכן לא ניתן לבצע חלק מההגדרות והחיבורים הדרושים. בכל מקרה, אתה מוזמן להשאיר פרטים ולהתייעץ לגבי כל מקרה ספציפי.
אני עדיין סקפטי! איך מה שאתה מציע שונה מכל מה שעשיתי עד עכשיו?
אני מבין אותך. הרבה בעלי עסקים מרגישים ככה אחרי שניסו כל מיני דברים, מומחים ושיטות ושום דבר לא באמת עבד. יש כמה הבדלים בין מה שאני עושה לבין ספקים אחרים:
1. אני עובד בהתאם לנתונים אמיתיים (ובדוקים) של העסק שלך. אני לא מנחש ולא מסתמך על תוצאות של מישהו אחר.
2. אני מסתכל על השורה התחתונה - ההכנסות והרווחים ולא על לייקים, קליקים או פניות. כל שיפור שאני אציע לעשות, מטרתו תהיה להגדיל את הרווח שלך. כלומר, להשקיע פחות כסף ולהכניס יותר.
3. שקיפות. אני לא מציע לעשות איזשהו קסם שאמור להביא תוצאות מטורפות, כאשר לך אין מושג מה אני עושה ואתה רק יכול לקוות שזה יעבוד. בעזרת לוחות הניהול שאבנה לך אתה תוכל להיות בשליטה ולראות בקלות איך כל פעולה משפיעה על התוצאות. אתה לא תהיה תלוי בי כדי להשתמש ולהפיק תועלת מהכלים האלה.
ואם אתה עדיין סקפטי ולא בטוח שזה יכול להועיל לעסק שלך, אני מזמין אותך ליצור קשר (לחיצה על כפתור "קבל הצעה מתאימה לעסק שלך") ונדבר.