אם אין לך את הנתונים החשובים לגבי הפעילות של העסק שלך, איך תוכל להחליט אם להשקיע עוד כסף בפרסום או להיפך, לצמצם עלויות?
איך תוכל לדעת אם ספק הפרסום עושה עבודה מספיק טובה? אתה מקבל אולי דיווח על כמות צפיות, קליקים או לייקים אבל בשורה התחתונה – אתה רוצה לדעת אם הפעילות הזו רווחית או לא.
אם אתה לא יודע להסתכל על הנתונים הנכונים, אתה בעצם פועל “על עיוור” ומקווה שעשית את הצעד הנכון. לפעמים אתה אפילו לא ממש יכול לדעת, גם לאחר מעשה אם זה עבד או לא.
יש בעלי עסקים שממשיכים להוציא כסף מהכיס שלהם כל חודש רק כדי לא להפסיק את הפרסום ולהמשיך להזרים איזושהי תנועה לאתר בתקווה שבקרוב משהו ישתנה וההשקעה תתחיל להיות משתלמת.
ויש בעלי עסקים שפשוט נמנעים להתחיל לפרסם ולהגדיל את העסק מחשש ש”יזרקו כסף לחינם”.
כדי לעזור לך להפוך את הפעילות הדיגיטלית שלך למשתלמת יותר ולקבל יותר שליטה בעסק ובכסף שלך, פיתחתי 2 מסלולים ייחודיים של תוכנית ליווי אישית:
1. שיפור רווחיות של קמפיינים בעשרות אחוזים תוך חודש אחד
“אתה מאלה שיכולים להוריד לי את התקציב בחצי?“ שאל אותי אחד הלקוחות. אז כן, זה אני 🙂
אם אתה משקיע כסף בפרסום באינטרנט אבל התוצאות לא מספקות: הקמפיינים לא מספיק רווחיים, אולי אתה אפילו מפסיד כסף כל חודש, אוכל לעזור לך לשפר את פעילות הפרסום ולחסוך הרבה כסף כבר אחרי חודש אחד.
בסיום החודש הזה:
- תתחיל להוציא פחות על קמפיינים מבלי לפגוע בתוצאות, או אפילו לראות תוצאות טובות יותר
- תקבל מערך משופר של הקמפיינים שלך שמאפשר לשלוט על התקציב בצורה חכמה יותר ולהרוויח יותר מכל השקעה
את הכסף שתחסוך כתוצאה משיפור הקמפיינים תוכל להשקיע בפיתוח העסק או חזרה בפרסום בצורה יעילה יותר.
במאמר “איך חסכנו יותר מ 60% מתקציב גוגל ופייסבוק מבלי לפגוע בתוצאות” אני מתאר קייס סטאדי (מקרה מבחן) של חנות שבה עשינו תהליך כזה בהצלחה רבה.
איך זה עובד?
- בהתחלה, נבצע שיחת התנעה, נשאל שאלות לגבי הפעילות הדיגיטלית של העסק ונבחן את המצב הקיים
- נבדוק את המעקב הקיים ואם נדרשים שינויים והגדרות – נבצע אותם
- נעשה מחקר ונכין רשימה של שינויים שאנו ממליצים עליהם
- ניישם את השינויים בשיתוף עם מנהל הקמפיינים
- נבדוק את התוצאות המתקבלות
- נבצע שיחת סיכום והצגת התוצאות
עלות: 4500 ₪ + מע”מ
אחריות
במידה ובשלב בדיקת מערך הקמפיינים שלך אראה שמסיבה כלשהי, אין אפשרות לצמצם הוצאות ולהגדיל את רווחיות הפרסום, תוכל לקבל את כל כספך חזרה.
מה הלאה?
בסיום החודש, אפשר יהיה להמשיך בתוכנית ליווי כדי לעשות אופטימיזציה של הקמפיינים השוטפים ולהגדיל מכירות והכנסות באופן קבוע.
רוצה לשמוע עוד על השירות?
2. תעזור לי להגיע ליעדי ההכנסות שלי
אתה רוצה יותר מכירות, יותר לקוחות, יותר הכנסות.
יש לך יעדים אבל ההשקעה שלך בפרסום ושיווק לא מניבה את התוצאות שאתה מצפה להן, ואז עולה השאלה: האם להשקיע עוד? אולי השקעה גדולה יותר תשנה את המצב ואולי רק תגרום להפסדים גדולים יותר?
הרי קל מאוד להשקיע הרבה כסף בפרסום באינטרנט מבלי לראות תוצאות.
רוב בעלי העסקים נכוו לפחות פעם אחת ו”זרקו” כסף לחינם.
אתה רוצה להיות בשליטה על ההוצאות ולדעת לווסת אותן בהתאם למה שנותן את התוצאות הכי טובות.
בעזרת מעקב מסודר ותכנון מראש אפשר להגיע ליעדים שלך בלי לבזבז כסף וזמן יקר.
תוכנית הליווי השנתית שלי מיועדת ליצירת תשתית מעקב ותכנון פרסום, תוך כדי ייעול ושיפור מתמיד על מנת להגיע ליעדים בזמן הקצר ביותר:
- ליווי אישי, אחד על אחד, לתכנון פרסום יעיל ורווחי בהתאם לכל המאפיינים הייחודיים של העסק שלך,
- טיפול בכל הפרטים הדרושים לביצוע התכנון: הנחייה של הספקים השונים על מנת לשלב אותם בתוכנית בצורה היעילה ביותר, עזרה בפתרון תקלות טכניות ומציאת ספקים מתאימים,
- התקנת מעקב מסודר וריכוז של הנתונים החשובים במקום אחד, כולל דוחות מיוחדים שיידרשו לבעלי תפקידים וספקים שונים
- ניתוח וסיכום חודשי של הנתונים המתקבלים: מה עובד, מה לא עובד, מה ואיך כדאי לשפר
- תמיכה שוטפת, ללא הגבלה, בכל שאלה שקשורה לתהליך ומעבר
איך זה עובד?
בחודש הראשון:
- מתחילים עם שיחת התנעה שבה מרכזים את כל המידע כדי להתחיל לבנות את התכנון והצעדים הבאים
- לאחר שיחת ההתנעה, נתחיל בהתקנת המעקב וכל ההגדרות הדרושות,
- במקביל, נבנה את תכנון הפרסום הראשוני.
במהלך החודשים הבאים:
- מיישמים את התכנון, צעד אחר צעד: מפעילים את הקמפיינים ושאר הפעולות שהוחלט עליהן,
- עורכים שיחה דו-שבועית למעקב אחר הנעשה, פתרון בעיות ותקלות וביצוע התאמות ושינויים בתכנון על פי צורך ,
- בסיכום כל חודש, עושים בדיקה וניתוח של הנתונים על מנת לבדוק האם המטרות הושגו ולבצע שינויים ושיפורים על פי המסקנות.
עלות: 3500₪ + מע”מ × 12 חודשים
אחריות
אני יודע שקשה לצאת לדרך ארוכה כזו עם ספק שלא עבדת איתו בעבר. לכן, אני מאפשר לך לבדוק אם תוכנית הליווי הזו מתאימה לך, ללא סיכון מצידך:
אם תוך 4 שבועות מתחילת העבודה המשותפת תרגיש שהתהליך לא מתאים לך ולעסק שלך – תוכל לבטל ולקבל את כל כספך חזרה.