לקבל נתונים אמינים,
לשלוט על הכסף שלך
האם יש לך את הכלים כדי לדעת כמה משתלם לך הפרסום והשיווק באינטרנט?
הנתונים של פייסבוק מראים משהו אחד, בגוגל אנליטיקס רואים משהו אחר.
איש הפרסום טוען שהקמפיינים עובדים טוב, אבל בפועל כמות המכירות או הפניות בקושי עלתה.
אם הנתונים שיש בידך סותרים, לא נכונים או לא ברורים ואתה נאלץ להסתפק בהבטחות, תקוות והשערות במקום לדעת בדיוק אם אתה משקיע את הכסף באופן יעיל וכמה רווח אתה מקבל – אין לך את הכלים הנכונים.
אפשר כמובן לנסות למצוא את התותח שיביא את התוצאות שהיית רוצה, אבל בינינו, גם אם איש הפרסום והשיווק שלך עושה עבודה נפלאה אבל אין לך מושג מה בדיוק מייצר את התוצאות – האם אתה רוצה להיות לגמרי תלוי במישהו אחר שאחראי על הרווח שלך?
אני מאמין שלכל בעל עסק, מנהל השיווק או מנהל הדיגיטל צריכים להיות הכלים והיכולת לשלוט בכסף המושקע בפרסום ושיווק אונליין ולדעת בדיוק כמה כל השקעה יעילה.
זה בדיוק מה שהטמעת מעקב נותנת.
מרכז בקרה ומעקב - הכלי שיעזור לך להבין מהר ובקלות
- אם הספקים שלך עושים עבודה טובה
- איזו השקעה בפרסום ושיווק משתלמת עבור העסק ואיזו לא
- איפה כדאי להשקיע יותר ואיפה לקצץ בתקציב
- איך לבדוק ערוץ שיווק או קמפיין חדש בלי להסתכן בהפסדים גדולים
ובנוסף:
- יכולת למדוד את תוצאת הפעילות שלך באינטרנט לאורך זמן, לא משנה באיזה ערוץ תפעל או באיזה ספק תבחר,
- נתונים אמינים ונכונים שעברו בדיקה, מרוכזים במקום אחד, בלי לעבור בין מערכות שונות ולנסות להצליב בין נתונים שלא תואמים,
- יכולת להציץ ובמבט מהיר להבין מה קורה בפרסום, במכירות, באתר - האם אתה מתקדם או תקוע,
- הבנה איפה להתסכל, מה לחפש, מה צריך להדליק נורה אדומה ואיך לפרש נכון את הנתונים.
מרכז בקרה ומעקב כולל:
- חיבור כל הנתונים (מפייסבוק, גוגל ומקורות אחרים) למקום אחד
- בדיקת תקינות הנתונים כדי לוודא שהם נכונים ואפשר לסמוך עליהם
- בניית לוחות בקרה וניהול מתאימים ספציפים לעסק שלך המאפשרים לראות במבט אחד איך כל ערוץ מתפקד
- הטמעה של כלי עזר נוספים על פי הצורך - מעקב אחר טלפונים, טפסים ועוד
- האסטרטגיה שלי - איך להסתכל על הנתונים כדי להסיק מסקנות ששוות הרבה כסף לעסק
- בונוס: ניתוח ראשוני של הפרסום והשיווק והמלצות לשיפורים ואופטימיזציה