עסק או ארגון שלא שומר אצלו את הדטא והנתונים על הפעילות הדיגיטלית עושה טעות שיתחרט עליה בעתיד הקרוב ואולי כבר מתחרט. דטא הוא כוח.
גם אם חברת הפרסום שלכם עושה עבודה נפלאה וגם אם היא לוקחת על עצמה את כל אפיקי הפעילות אונליין, כולל אנליטיקס, אתם לא רוצים לוותר על הידע והשליטה שהמספרים והידע יתנו לכם.
איך עושים את זה?
אני רוצה להראות לכם לוח ניהול (בדטא סטודיו) שבו מרוכזים כל המספרים והנתונים החשובים שאתם חייבים להסתכל עליהם כדי לדעת איך הפרסום שלכם מתפקד ולשלוט בתקציב, ברווחיות ובתוצאות.
שאלות?
מוזמנים להעלות כל שאלה בקבוצת הפייסבוק שלי הכל על גוגל אנליטיקס.