מרכז לניהול דיגיטל:
לאסוף את הנתונים הנכונים,
לקבל החלטות מושכלות,
לראות תוצאות.
האם יש לך את הנתונים הדרושים?
כדי לשפר את אחוזי ההמרה, המכירות וחווית המשתמש של הלקוחות, הנתונים שאתה מסתכל עליהם צריכים לענות לך על השאלות העסקיות החשובות כגון:
- מהם ערוצי השיווק שמתפקדים הכי טוב
- מהם הקמפיינים הכי אפקטיביים
- האם המשאבים מחולקים בצורה נכונה
- מהן ההזדמנויות הטובות ביותר לצמיחה
- היכן כדאי להשקיע את תקציבי הפרסום
המרכז לניהול דיגיטל יעזור לך לרכז את הנתונים הכמותיים והאיכותיים הדרושים כדי לקבל החלטות מושכלות יותר:
- הכלים והנתונים שתקבל יאפשרו לך לגלות את הכוח העצום שבדאטא (אני קורא לזה "הזהב שבדטא") ולהפוך אותו למסקנות ישימות ובהמשך לתוצאות עסקיות,
- נתונים אמינים ונכונים שעברו בדיקה וולידציה,
- כל ההיבטים של הפעילות הדיגיטלית במקום אחד בלי לעבור בין מערכות שונות ולנסות להצליב בין נתונים שלא תואמים,
- הבנה על מה להסתכל, מה לחפש, מה צריך להדליק נורה אדומה ואיך לפרש נכון את הנתונים.
רוצים לבדוק אם השירות מתאים לכם?
השירות כולל 4 חלקים:
1. מעקב
זיהוי התנהגות הגולשים ונקודות נטישה
- ניטור מסלולי גלישה באתר
- מעקב פעולות הגולש על גבי דפים חשובים
- מגמות ושוני בדפוסי התנהגות בין מגשירי מובייל ודסקטופ
- ניטור חיפוש באתר
הוספת מדדים מותאמים אישית לאנליטיקס כדי לצבוע גולשים על פי התנהגות - הטמעת כלי להקלטות מסך ויצירת מפות חום לפי תנועות עכבר, הקלקות ועומק גלילה
ניטור תהליך המרה מלא (משפך שיווקי)
- הטמעת Enhanced Ecommerce למעקב אחר הפעולות בתהליך ההמרה במסחר אלקטרוני: צפייה בליסט, צפייה במוצר, הוספה לסל, תחילת תשלום, סיום תשלום
- ניטור פעולות מפתח בתהליך ההמרה: לוגין, לוגאוט, הרשמה לאתר, הרשמה לתפוצה, פניה בטופס, פניה בטלפון
- ניטור פעולות בתוך אפליקצית נייטיב או ווב
- הוספת מדדים מותאמים אישית לאנליטיקס המאפשרים להסתכל על הנתונים לפי מטרות עסקיות
מדידת אפקטיביות הפרסום
- חיבור בין ארוורדס וגוגל אנליטיקס
- משיכת המרות לאדוורדס על פי יעדים שהוגדרו באנליטיקס
- חיבור בין סרץ׳ קונסול לאנליטיקס
- דיווח עלויות פרסום מפייסבוק לאנליטיקס
- דיווח עלויות פרסום מטאבולה ואוטבריין לאנליטיקס
- כלי לניהול התיוג בכל הערוצים
- הטמעות פיקסלים, רימרקטינג ודיווח המרות לפלטפורמות פרסום השונות
הגדרות בגוגל אנליטיקס
- יצירת תצוגות והגדרת מסננים לתצוגות בגוגל אנליטיקס
- הגדרת יעדים ומסחר אלקטרוני
- הגדרת מדדים מותאמים אישית
- יצירת תבנית להעלאת נתוני עלויות פרסום מפייסבוק, טאבולה, אוטבריין
- יצירת דוחות וואלידציה (בדיקת נתונים)
2. כלים
לוח מנהלים בדטא סטודיו הכולל:
- משפך ויחסי המרה
- התנהגות הגולשים באתר
- השוואה בין מובייל לדסקטופ
- פרסום ממומן
- SEO ותנועה אורגנית
- מכירות ומוצרים
כלי למעקב ובקרה לפרסום
- קובץ תכנון ומעקב לכל ערוצי הפרסום בדיגיטל
- שיטה לניהול הפרסום המאפשרת לעשות אופטימיזציה לרווחיות (שיפור ROI)
כלי מחקר
- הטמעת HotJar הכולל: מפות חום לפי תנועת עכבר, הקלקות, עומק גלילה ואפשרות להציף לגולש סקרים ושאלונים בתוך האתר
3. ידע והדרכות
- הבנת הנתונים בדיקת מהימנות הנתונים
- תיוג ושימוש בכלי ניהול הפרסום כולל הסבר של השיטה לניהול פרסום
- מחקר: מה אפשר להשיג באמצעות המחקר ואיך להשתמש בו בתהליך השיפור, הקמה של הסקר הראשון לפילוח גולשים באתר
- הדרכה מסכמת על לוח מנהלים על כל מרכיביו
4. ניתוח
- איסוף של כל הדטא שצברנו למסמך המלצות ומסקנות
- איתור של הנקודות החלשות בתהליך ההמרה והמלצות לשיפור
לאחר תהליך של כחודשיים בו קיבלנו דוח מפורט שניתח את כל שנת 2012, זיהינו קמפיינים לא אפקטיביים, וקמפיינים יותר אפקטיביים וייעלנו את הקמפיינים כך שהיום אנחנו משקיעים פחות ונהנים מיותר תוצאות. מדובר על עלייה של כ- 32% ב- roi וכ- 21% ב- convertion rate מהקמפיינים.
נדב פתאלרשת מלונות פתאל לקוחות נוספים שעבדתי איתם:
מה עכשיו?
בואו להציץ ולראות טעימה מהתוצרים שתקבלו במסגרת מרכז מעקב וניהול דיגיטל בשיחת דמו.
לחצו על הכפתור, השאירו את הפרטים שלכם ונקבע שיחה שבה אעשה לכם סיור של לוחות הניהול, ההטמעות והכלים שכולל השירות הזה. תקבלו תשובות לכל השאלות שלכם והערכת מחיר המתאימה לצרכים ולעסק שלכם.