אחת הבעיות הנפוצות של עסקים שמפעילים פרסום ממומן היא שהוא לא מספיק רווחי.
כלומר, זה לא שהפרסום לא מביא לקוחות והכנסות. הוא מביא. אבל לעתים קרובות ההשקעה בפרסום גבוהה ביחס להכנסות שמגיעות וכתוצאה – אין מספיק מרווח לגדול. מהנקודה הזו קשה מאוד לשנות את המצב.
מצד אחד – אי אפשר להפסיק לפרסם או להוריד תקציב באופן משמעותי כי זה יפגע בזרם ההכנסות והלקוחות ומצד שני – אי אפשר להשקיע יותר כי אין מספיק רווח.
בסרטון הזה אני מראה את שיטת העבודה שלי והדוחות בגוגל אנליטיקס שבהם אני משתמש כדי לזהות את הקמפיינים הרווחיים ואיך לעשות אופטימיזציה לשיפור הרווחיות של הפרסום.
השיטה הזו גרמה לעלייה של עשרות אחוזים (אני מדבר על 40%, 60% ואפילו יותר) ברווחיות הפרסום אצל לקוחות שלי.
רוצים לקבל את הדוחות שהראיתי להתקנה אצלכם בקליק?
כדי שתוכלו ליישם את השיטה שהראיתי בסרטון, תצטרכו להשתמש בדוחות אנליטיקס שיצרתי. אלה דוחות מותאמים אישית והם לא קיימים באופן אוטומטי באנליטיקס.
החדשות הטובות הן שאפשר לשתף דוחות מותאמים ובעזרת לינק תוכלו להתקין את הדוחות גם אצלכם בלי לבנות אותם מאפס.
הירשמו כאן ואשלח לכם את הקישורים לדוחות בחינם, יחד עם סרטון הדרכה איך להתקין אותם באנליטיקס שלכם.
שאלות?
מוזמנים לשאול כל שאלה ולהתייעץ בקבוצה שלי בפייסבוק הכל על גוגל אנליטיקס