לקבל פי 2 תוצאות מפרסום באינטרנט

ולשלם על בסיס הצלחות!

מסעות הפרסום שלך עובדים ומביאים פוטנציאלים ולקוחות חדשים. אבל השאלות “האם זה הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות?” ו “האם אני משלם יותר מדי עבור כל משתמש חדש או לקוח?” מתעוררות כל הזמן.

ואתה רוצה להיות בטוח שאתה מקבל את המקסימום מהפרסום שלך.

מה אם אתה יכול להוריד את עלות רכישת לקוח לחצי? איך זה ישפיע על העסק שלך, על הרווחיות שלו, על קצב גידול שלו?

יש דרך לעשות את זה עם 0% סיכון.

שמי נתן קריידרמן, אני דטא אנליסט (Data analyst) כבר מעל 9 שנים. עבדתי עם חברות רבות ועזרתי להם לעקוב ולשפר את מאמצי השיווק והפעילות הדיגיטלית שלהם. החל מחנויות מקוונות כמו עדיקה, עד פורטלים כמו וואלה או NRG ואפילו PokerStars שהוא האתר הגדול בעולם למשחקי פוקר אונליין. יש לי ניסיון של מאות פרוייקטים.

יצרתי להם מעקב אחרי כל פעולה של הגולש, עשיתי להם דוחות יפים ומצגות מושקעות אבל עדיין רובם התקשו להפוך את זה לכסף ותוצאות. הבנתי כי דוחות ומעקב זה לא מספיק. שאלתי את עצמי – איך אוכל לנצל את היכולות שלי ולעזור לעסקים להפוך את הדטא שלהם לכסף.

הבנתי שהמקום היעיל ביותר להתחיל ממנו הוא פרסום ממומן.

אומרים שסטטיסטית יותר מ-50% של הכסף שאתם משקיעים בפרסום לא משפיע על התוצאות. שיטה ייחודית שפיתחתי מאפשרת לי לראות היכן הכסף מתבזבז ולנתב אותו למקומות יעלים ורווחיים יותר. יישום השיטה הביא תוצאות מדהימות: הצלחנו לחסוך 30%, 40%, 50% ואפילו מעל 60% בהוצאות הפרסום מבלי לאבד במכירות ובמקרים מסוימים אפילו לקבל יותר!

עכשיו אתה בטח חושב: ״זה טוב מכדי להיות אמיתי״.

אני יודע, כי כבר נתקלתי הרבה בסקפטיות של בעלי עסקים להצעה שלי.

זו הסיבה שיצרתי הצעה ללא סיכון: תהליך אופטימיזציה של מסעות פרסום שחוסך לך עד 50% מעלויות הפרסום תוך 6 חודשים. והתשלום הוא בהתאם להצלחה.

איך זה עובד?

שלב 1- בניית התשתית:

  • הגדרת מעקב מסודר אחר ביצועי קמפיינים בגוגל אנליטיקסֿ
  • חיבור הנתונים מכל מערכות הפרסום ללוח ניהול אחד
  • בדיקת הנתונים ואימותֿ
  • בניית אסטרטגיה של קמפיינים וטבלת ניהול מדיה בשיתוף ותיאום עם מנהלי הקמפיינים
  • יצירת דוחות אופטימיזציה המאפשרים לעקוב אחר כל שינוי שנעשה בקמפיינים והתוצאות

לו״ז: 1-2 חודשים

התנהלות: שיחה שבועית לעדכון שוטף והתקדמות עם מנהלי האתר, תקשורת רציפה עם מנהלי הקמפיינים, מתכנת/ים וכל המעורבים בתהליך על מנת ליישם את כל ההגדרות הדרושות ליצירת התשתית/

שלב 2 – ביצוע שינויים בקמפיינים בהתאם לאסטרטגיה

  • עבודה משותפת עם מנהלי הקמפיינים להטמעת שינויים וארגון מחדש של הקמפיינים בהתאם לאסטרטגיה
  • מעקב מתמיד ברמת המיקרו אחר ביצועים של קמפיינים, קבוצת מודעות והמודעה הבודדת וכן ברמת המאקרו – איך השינויים משפיעים על מכירות ועסקאות בעסק כדי לוודא שהתוצאות והרווחיות לא נפגעות.

לו״ז: 2-3 חודשים

התנהלות: שיחה שבועית למטרת עדכון ודיווח עם מנהלי האתר, שיחות נוספות על פי הצורך עם מנהלי הקמפיינים להטמעת שינויים בקמפיינים

שלב 3 – עדכון האסטרטגיה

  • סיכום התהליך
  • המלצות על הפעולות הבאות להשקעת תקציב הפרסום שהשתחרר על מנת למקסם את הרווחיות לאורך זמן

לו״ז: 1-2 חודשים

התנהלות: 2 סשנים של שיחות לסיכום ובניית תוכנית פעולה להמשך

וכל זה ללא סיכון!

יועצים שיווקיים רבים מציעים שירותים אשר אמורים לשפר את הפעילות, אבל אף אחד מהם לא יכול להבטיח שההמלצות שלו יביאו תוצאות.

אני מסתמך על נתונים ומספרים בפועל. זה מאפשר לי להעריך את השיפור מראש וליצור מצב שבו אתה משלם בהתאם לתוצאות: אם אני לא חוסך לך כסף, אתה לא משלם!

ההשקעה הראשונית היחידה שלך היא “דמי רצינות”.

זהו בעצם תשלום עבור הגדרת מעקב אחר מסעות הפרסום שלך וחיבור כל הנתונים, כולל הגדרות ב- Google Analytics (ההגדרות האלה נשארות אצלך לתמיד ולשימושך בכל מקרה).

למרות שאני באמת רוצה לספק לך שירות ללא סיכון, חשוב לי להבטיח שאתה רציני ומחויב לתהליך. אם ההמלצות שלי לא יבוצעו, לא תראה תוצאות.

לכן, אני גובה תשלום חד פעמי של 5,000 ש״ח דמי רצינות. השקעה זו היא ללא החזר ומשומשת ליצירת תשתיות המעקב ולוח מנהלים, כולל כל ההגדרות בגוגל אנליטיקס.

שאר התשלום הוא בהתאם לתוצאות שסיפקתי: 50% מהסכום שחסכת בהוצאות הפרסום במהלך 6 חודשים* מתחילת העבודה המשותפת.
*בהשוואה ל 6 חודשים לפני תהליך האופטימיזציה או התקופה המקבילה בשנה הקודמת.

לקוחות מספרים

"הודות לתכנית של נתן לא רק הצלחנו לחסוך יותר מ -60% מהוצאות הפרסום שלנו, אלא הצלחנו ליצור צמיחה מתמדת בהכנסות ולהגיע למטרות העסקיות השנתיות שלנו"

- ברוך קיטני, מנהל שיווק בחברת שני בר.

"בעזרתו של נתן הצלחנו להוריד את עלויות רכישת הלקוחות ביותר מ -70%, ואין לי ספק שהתהליך הזה חיוני לכל עסק שעובד באינטרנט"

- דן חגיתי, שותף עסקי בחברת Fugene Genetics.

בדוח הבא אפשר לראות שהקטנתי את עלות רכשית הלקוח מ-169 ל-48 (70% פחות) תוך 5 חודשים.

האם תהליך אופטימיזציה זה יעבוד עבורך?

האם זה יכול לעבוד עבור כל עסק? לא. לכן, כדי לתאם ציפיות, לפני שאני לוקח פרויקט, אני מעריך אם אני באמת יכול לעזור לעסק לקבל תוצאות.

אם אתה חושב ששירות כזה יכול לעזור לעסק שלך או לארגון אני מזמין אותך לקבוע איתי שיחה בה נבחן ביחד האם תהליך כזה כדאי בעסק שלך.

מלא את הפרטים ואחזור אליך בהקדם

.שיחת הייעוץ בחינם וללא התחייבות