הדבר הראשון שצריך לעשות באינטרנט הוא לוודא שאתם יכולים למדוד תוצאה של כל דבר שאתם שעושים.
כדי שתוכלו:
מתאים לבעלי עסקים שמנהלים את השיווק הדיגיטלי שלהם.
מתאים למנהלי שיווק דיגיטלי באירגונים וחברות.
נתחיל בשיחת ״התנעה״ שבה נבדוק איזה מידע באמת חשוב לעסק או לארגון לאסוף ואילו כלים יכולים לשמש את העסק לטובת זה. נתכנן את מבנה הנתונים כדי שהמידע שנצבר יוכל לשמש את העסק לאורך זמן.
לאחר מכן ביחד עם הפיתוח נוודא שאנחנו אוספים את המידע הדרוש. נאסוף נתונים נדרשים ממערכות השונות ונוודא שהנתונים שמתקבלים אכן נכונים ומהימנים.
נעשה את כל ההגדרות שצריך ונרכז את כל הנתונים ללוח ניהול כדי שלמנהלים יהיה קל לראות ולעקוב אחר אפקטיביות של פעילויות דיגיטליות.
לאחר מכן ניתן למידע להצטבר ובינתיים נכניס את הכלי לניהול מדיה בפעילות הדיגיטלית. בשיחה עם בעל העסק או מנהל השיווק נקבע או נדייק את אסטרטגית הפעילות שלו בדיגיטל ונמיר אותה לתוך טבלת ניהול המדיה. ואז אעבור עם כל מי שעוסק בפרסום על הטבלה ונקבע מוסכמות לדיווח.
אחרי שיש לנו מספיק נתונים מהימנים נעשה הדרכה על לוחות הניהול ונסתכל על נתוני העסק ונתחיל להסיק מסקנות על בסיס הנתונים.
תהליך נמשך כחודשיים.
בשבוע הראשון נתחיל בשיחת התנעה.
שבוע אחרי זה תקבלו מאיתנו את ההנחיות הנדרשות לפיתוח.
בשבוע שאחרי נתחיל בהדרכות על כלי לניהול מדיה ותיוג פעילות בדיגיטל.
מהרגע שמסתיים הפיתוח מתחילים בבדיקות ועושים וואלידציה לנתונים.
לאחר שיש נתונים מהימנים מחכים כשבועיים (בדרך כלל זמן מספיק כדי שיצטברו מספיק נתונים) ומקיימים הדרכה למנהלים.
עלות התהליך החל מ-7000 ש״ח. המחיר הסופי יקבע לאחר בדיקה של העסק, הפעילות והצרכים שלו.
המנויים שלי מקבלים עדכונים מיד
על כל תוכן חדש ומעניין שעולה בבלוג,
כלים חדשים ועדכונים
"הודות לתכנית של נתן לא רק הצלחנו לחסוך יותר מ -60% מהוצאות הפרסום שלנו, אלא הצלחנו ליצור צמיחה מתמדת בהכנסות ולהגיע למטרות העסקיות השנתיות שלנו"
"בעזרתו של נתן הצלחנו להוריד את עלויות רכישת הלקוחות ביותר מ -70%, ואין לי ספק שהתהליך הזה חיוני לכל עסק שעובד באינטרנט"